wtorek, 18 sierpnia 2015

OCZY - ZWIERCIADŁEM DUSZY








13 komentarzy:

  1. Oooj, słabe to one nie są :)
    Jeśli powróciłaś do rysowania po długiej przerwie, to jestem w kompletnym szoku. Rysunki są przecudowne, a tytuł idealnie dobrany. Nie muszę oczywiście dokańczać, że czekam na twoje kolejne prace :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. :)

      Cóż. Powiem tak. Pierwsza praca, ta na samej górze została narysowana przeze mnie jakieś pół roku temu. Pozostałe rysunki są sprzed 4 lat. I to miałam na myśli jeśli chodziło o cytat... Ten pierwszy jest fatalny. Nie rozwijając swoich talentów sprawiamy, że zanikają. Dlatego tak ważne są ćwiczenia. Człowiek głupi zbyt późno zaczyna rozumieć niektóre sprawy. :)

      Usuń
  2. Nieźle Ci to wychodzi. Jak dla mnie przedostatni to cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najdłużej zeszło mi na uzyskanie takiego efektu. :)
      Dziękuję za miły komentarz. :)

      Usuń
  3. Wyszło ci przecudnie <3
    Ach, rzęsy. Rzecz, której chyba nigdy nie nauczę się rysować :')
    Ostatnie oczko dość mało wiarygodne z tą łzą, ale i ta piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabe, faktycznie, bo łzy wcale nie wydają się być ''mokre'' tak samo jak oko.

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...