sobota, 19 marca 2016

5 # DLA ANI - LOKI


 Witajcie!
Wciąż ciężko mi ocenić, czy udało mi się osiągnąć zamierzony efekt. Poza tym, że twarz wydaje się o wiele gładsza, niż w rysunkach wcześniejszych, to i tak nie jest jeszcze to, co chciałabym aby powstało. :(   

Ale udało mi się też dokonać czegoś innego, czego całkowicie nie zamierzałam i jestem naprawdę z siebie dumna. Nigdy wcześniej nie udało mi się tak dobrze narysować włosów. Moim wyzwaniem były lokowane końcówki włosów. Efekt 3D, który udało się uzyskać, całkowicie sprawił, ze przestałam się przejmować innymi niedociągnięciami w całej pracy.


Format pracy: A4
Czas pracy: po 7 h straciłam już rachubę czasu. Szczerze, nie mam pojęcia ile czasu mi to zajęło. Tworzenie było bardzo rozłożone w czasie. 


16 komentarzy:

  1. masz racje, bardzo ladnie wyszly ci te wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te włosy są świetne! Ja mam ogromny problem z rysowaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz wyszły mi tak dobrze, wcześniej wcale zachwycająco nie wychodziły :)

      Usuń
  3. wow, jestem naprawdę pod wrażeniem. włosy wyszły genialnie! aż zazdroszczę, bo nigdy mi nie wychodzą tak jakbym chciała. pozdrawiam. daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem twarz nie bardzo ci wyszła, za to włosy swietne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się nie podoba. Za szeroka i za mało pocieniowana.

      Usuń
    2. Właśnie trochę za bardzo rozmazane. :D

      Usuń
    3. Właśnie trochę za bardzo rozmazane. :D

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...