poniedziałek, 7 marca 2016

3 # DLA ZUZI

Wiem, miałam nie śpieszyć się z rysowaniem portretów, ale nie mam wyjścia gdy stoję między TSL-em a Gnozją a 6 h (taki był łączny czas rysowania) to naprawdę niewiele. Przydałoby się z dwa razy tyle ale niestety tyloma godzinami nie dysponuję. 
Niestety, ale różnice są kolosalne. Cienie na twarzy stały się wyzwaniem, co mocno będzie widoczne na załączonym przeze mnie zdjęciu i nie do końca udało się je narysować takimi jakimi są naprawdę. Sprawiło to, że osoba na rysunku jest "z lekka" inna. Nie wiem co na to moja modelka. :D



Rysunek wykonany w formacie A4. 

Teraz przede mną jeszcze większe wyzwanie. Na wykonanie mam czas do 23 marca. Wydaje się dużo, ale po odliczeniu od tego czasu godziny poświęcone na szkołę i naukę, pozostaje go naprawdę niewiele. Mam nadzieję, że wystarczająco, aby portret okazał się godny na prezent urodzinowy. Tym razem zostanie wykonany w formacie A3. Szczerze mówiąc boje się trochę aby nie schrzanić, ale zrobię co mogę. 

Za wszelkie błędy orto i inter sorka, poprawię je w innym czasie.

2 komentarze:

  1. Szacun:D Ja w życiu nie podjęłabym się portretowania z niewyraźnego zdjęcia. Po prostu zawsze odmawiam. Jak na wzorowanie się na zdjęciu takiej jakości, to jestem pod wrażeniem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich przypadkach muszę już liczyć na własną twórczość i wyobraźnię. Ale to też dobre ćwiczenie, bo nie będę przecież wiecznie ze zdjęć portretować. :D

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...