piątek, 15 kwietnia 2016

11 # Dla Marzeny :)

Muszę przyznać, że bardzo szybko się wyrobiłam z rysowaniem tego portretu. Widoczna jest na nim Marzena - właścicielka bloga kosmetycznego hairismylife.blogspot.com.

Muszę Ci powiedzieć, że masz MEEEGA oczy!

Tak efektownego portretu jeszcze nie narysowałam. Jesteś bardzo fotogeniczna, no i samo w sobie zdjęcie, bardzo dobrej jakości pomogło mi stworzyć coś naprawdę super. Mam nadzieję, że Ci się spodoba, bo ja od samego początku byłam zaskoczona tym, jak mi to wychodzi. Co się zdziwiłam, że zwykle rysowałam portrety od ogółu do szczegółu a tym razem zaczęłam rysować wszystko po kolei. Nie zaczynałam rysować czegoś innego nie kończąc cieniować pierwszego. Myślę, że to także mój osobisty postęp. Wcześniej nie potrafiłam w ten sposób, tym razem się udało i jednak bardziej przekonałam się do tego sposobu. :)

Powoli wyłaniająca się twarz. Wcześniej zarysowywałam całą jednym ołówkiem a potem cieniowałam. Tutaj widać rysowanie partiami.
Tutaj zaczęłam już rysować włosy i koszulę. Powinnam zaczynać od lewej strony, by w ten sposób nie zanieczyścić pracy grafitem. Ale jakoś wygodniej mi z prawej. Biała kartka pod rękę bardzo się przydaje. :)

 W ogóle przez cały czas rysowania słuchałam tylko jednej i tej samej piosenki, którą podsunął mi Arek na swoim blogu szanujwspomnienia.blogspot.com.

Wczoraj pół dnia spędziłam czytając wszystkie posty, które wprawiły mnie w taką zadumę, że wciąż nie mogę się otrząsnąć. Dają naprawdę do zastanowienia, przypominając o tak ważnych sprawach w naszym życiu. A sama piosenka, budzi uczucia, które przypominają i uświadamiają jak kruche jest wszystko to, co nas otacza i to czym jesteśmy. To tak na marginesie, bo rzadko naprawdę się zdarza, aby czyjeś słowa mnie tak porwały.
Jeśli lubisz tematykę doskonalenia się, lubisz dużo rozmyślać o świecie - gorąco polecam! :)

A teraz efekt końcowy razem ze zdjęciem dla porównania. :)



Co sądzisz o swoim portrecie? :)


Dla mnie samej, ten właśnie najbardziej mi się podoba ze wszystkich, które zrobiłam.
A według Was, który do tej pory wyszedł najlepiej?

39 komentarzy:

  1. Jest rewelacyjny!!WoW dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie nie mogę się napatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że Ci się podoba! :D

      Usuń
  3. Niesamowite! Jestes mistrzem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam się za mistrza :D Mam swoich, od których się uczę. Kiedyś Wam Ich przedstawię.
      Dziękuję za komentarz he he :)

      Usuń
  4. Wow! Piękny portret! Jesteś bardzo zdolna, nie to co ja xD Marzena na portrecie wygląda identycznie jak na zdjęciu. Jednym słowem... cudo!
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny portret ! *0* Masz ogromny talent :) ! Zapraszamy do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z przyjemnością zajrzę :)

      Usuń
  6. Wow, wow, wow! Ja też rysuję, ale coś mi się wydaje, że w życiu nie narysowałabym tego tak ładnie jak ty! :D. Masz serio ogromny talent ;).
    Zapraszam na mojego bloga... o nieco innej kategorii, ale co tam xd. Na razie rozdział III się nie pojawił, ale pracuję nad nim ;). Przypominam adres:
    spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com
    Xoxo;*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę na Twojego bloga. :) Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  7. Myślę, że już jesteś na takim poziomie że nie warto tylko słodzić, i tym razem coś więcej powiem :)
    Jest naprawdę super, twój najlepszy portret, ale tak: nos trochę za krzywy, cieniowanie nosa nie do końca wyszło, troszku za dużego zeza zrobiłaś i mogłaś troszku przedziałek pocieniować ;) Jak dla mnie trochę brakuje niektórych cieni, ale i tak jest świetnie :D
    Mam nadzieję ze pomogłam :D
    Pozdrawiam :))

    http://kartkapaapieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak też mi się zdawało z przedziałkiem i tym nosem. :D
      Teraz wiem to na pewno. Dziękuję za ten komentarz. :)

      Usuń
  8. Elo!
    No niesamowite te oczy...
    I ogólnie
    Praktycznie jak zdjęcie
    Nie widać różnicy
    Oprócz koloru
    Gdyby zdjęcie było czarno-białe... nikt nie zauważyłby różnicy między zdjęciem a portretem narysowanym przez ciebie
    I niezła piosenka... I love it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że tak myślisz. Może jeszcze nie tak do końca jak oryginał ale powoli i tak będzie. :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Podziwiam za gre cieni i race ołówka :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Rysowanie portretów to dla Ciebie łatwizna c:
    Blog artystyczno-japońsko-koci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie do końca :D Ale jest coraz lepiej! :)

      Usuń
  11. Jest przepiękny😍 masz mega talent❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przepiękny😍 masz mega talent❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja praca jest świetna, ale... sprzeczałabym się co do fotogeniczności blogerki w tym przypadku. To znaczy, zdjęcie jest po prostu źle zrobione. Takie ujęcia twarzy patrzącej na wprost, w aparat wychodzą słabo, a jeszcze ta lampa tworząca cień pod szyją aż boli... Nie wybrałabym sobie takiego zdjęcia do 'przerysowania'.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Fotografem nie jestem, ale mi się zdjęcie bardzo podoba. Tutaj już każdy ma własne zdanie na ten temat.

      Usuń
    2. Mogę być przeczulona, niemniej na prawdę, mogła wyjść zdecydowanie lepiej ;)

      Usuń
    3. Zawsze się znajdzie jakaś żmija,która będzie pluć jadem Hehe...przecież tu nie chodzi o zdjęcie tylko o wykonanie portretu,o talent blogerki Kingi.

      Usuń
  14. Masz mega talent. Świetny portret.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, niesamowite. Jak zdjęcie :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę podziwiam Twoje prace *.* Portret prezentuje się świetnie *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niebawem także Twój się pojawi. ;)

      Usuń
  17. PRZEPIĘKNY! Masz ogromny talent!
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ślicznie;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę talentu :) Jak narysowałam psa, mój wówczas mały syn powiedział "ALE ŁADNA KRÓWKA" więc sama widzisz, że nie powinnam brać ołówka do ręki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiesz, może po większej ilości rysunkach wychodziłoby lepiej ;)

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...