niedziela, 3 kwietnia 2016

7 # DLA OSKARA - PRZEŚWIETLONE ZDJĘCIE

Witajcie :)


Nadszedł oczekiwany dzień 3 kwietnia. Rocznica Oskara i Emilii a wraz z nim portret, który zrobiłam dla Niej na prośbę Oskara. Wszystko ładnie pięknie, gdyby nie to, że zdjęcie, które dostałam było MEEEGA prześwietlone. Nie znam osobiście tego chłopaka, a cienie są ważne, bo coś zacieniuję inaczej i wychodzi zupełnie inna osoba. Dlatego też, do tego celu wykorzystałam kilka innych zdjęć, o które poprosiłam, a na których cienie były lepiej widoczne. Starałam się dostosować ich poziom do padającego światła, które trochę przyćmiłam na powstałym portrecie. Na prośbę dołączyłam także dedykację "Dziękuję, że Jesteś".
Wybaczcie za słabą jakość zdjęć.

 Gotowy portret bardzo się spodobał Oskarowi, z czego wnioskuję, że dobrze wypełniłam swoje zadanie i jednak osoba, którą rysowałam była tą samą co w rzeczywistości. :)

Format pracy: A4
Czas: 4 h






22 komentarze:

  1. Cudownie 😍
    Mam takie pytanko... tych ludziów*, których malujesz to są jacyś znajomi czy kto?
    Czekam z niecierpliwością na więcej
    Wenki życzę
    Papatki
    Oraz miłej niedzieli ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajomi i znajomi znajomych :P
      Nieraz też rysuję losowe persony znalezione z internetu.
      Dziękuję, wenka na pewno się przyda :)
      Wzajemnie.

      Usuń
  2. Mega! Uwielbiam takie prezenty. Razem ze znajomymi daliśmy promotorce po magisterce rysunek karykatury nas i właśnie Pani promotor ;)

    Pozdrawiam,
    KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle właśnie zlecenia jakie dostaje są na prezent dla kogoś. Dla ludzi to naprawdę super pamiątka. Sama bym chciała żeby ktoś mi portret zrobił :D

      Usuń
  3. Cudnie oddajesz detale i cienie na twarzy. Rysy są bardzo dobrze odwzorowane. Realizm to coś czego chyba nigdy nie uda mi się nauczyć. Wolę szkicować z pamięci i surrealistycznie...

    pozdr, Raven
    http://teatrciszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo też bym chciała zacząć tworzyć jakieś surrealistyczne portrety. Takie wydają mi się trochę zbyt nudne, ale mimo wszystko i w tych realistycznych chcę dążyć do perfekcji.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, przejrzałam Twojego bloga i muszę przyznać, że podobają mi się Twoje prace, widać, ze dużo serca w nie wkładasz. Podziwiam, tym bardziej, ze sama wiem jak trudne jest rysowanie ludzi (próbowałam :P)

    Pozdrawiam serdecznie

    http://myartisticasylum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszą mnie Twoje słowa, to naprawdę wielka motywacja :)
      Dziękuję za ten komentarz.

      Usuń
  6. Jeśli cię interesuje opinia osoby, która w ogóle nie zna się na sztuce, to powiem ci, że naprawdę podobają mi się twoje prace. Nie mogę doczekać się następnej!
    Pozdrawiam
    Kot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że interesuje! :) Jak się podoba, to mogę się tylko cieszyć :)

      Usuń
  7. Przejrzałam Twojego bloga i Twoje prace są bardzo ciekawe. Nie jestem jakąś znawczynią w dziedzinie sztuki, ale zdarza mi się o coś zahaczyć - o Twojego bloga zdecydowanie było warto! Z pewnością zajrzę tu od czasu do czasu. Ty na moim blogu już byłaś, ale jeżeli tematyka Cię interesuje, to oczywiście zapraszam ponownie, nowe notki niedługo się pojawią. Pozdrariam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę rysowałam, ale nie doszłam do takiego poziomu :) Uwielbiam prace wykonane ołówkiem~~
    Dziękuje za komentarz u mnie, zapraszam ponownie:
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną jeszcze długa droga ;)
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  9. Zazdroszczę umiejętności i cierpliwości do portretów :) ja to się chyba nigdy nie naucze, moje próby portretowania zawsze kończę się szybko i niekoniecznie z zadawalającym efektem. Chyba nie jestem po prostu do tego stworzona xD
    lazurkowasztyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że odpowiednia ilość treningów daje poprawę. Ja zaczynałam najpierw od oka, później coraz odważniej zaczynałam rysować większą przestrzeń twarzy i tak dochodzi już do całokształtu. Ale to był długotrwały proces :)

      Usuń
  10. Wow tylko 4 godziny pracy?
    Podziwiam :) Portret świetny nie dziwie się, że i Oskarowi się podobał :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow tylko 4 godziny pracy?
    Podziwiam :) Portret świetny nie dziwie się, że i Oskarowi się podobał :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale muszę godzić wiele spraw i czas rozkładać aby na wszystko starczyło. Mogło być lepiej, ale ten efekt i tak jest zadowalający, jak na 4 h.

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...