wtorek, 12 kwietnia 2016

10 # Dziewczynka w kapeluszu - dla Emilki

Zakończony, mam nadzieję, że z równie dobrym efektem co poprzednie prace. Mam nadzieję, że czas oczekiwania nie wpędził w powątpiewanie. Miał zostać dodany na weekend, ale trochę się wydłużyło. Nie miałam zupełnie energii aby go skończyć. I aby cokolwiek robić. Liczyło się tylko to, że jestem w domu i nie robię kompletnie nic. Straszny grzech :)

Dziewczynka na nim widoczna wygląda przesłodko. Mam nadzieję, że nie zgubiłam tego na portrecie. Liczę, że Emilia będzie zadowolona :)

Oto portret:

Nie lubię tego, że przy robieniu zdjęcia światło odbija mi ołówek i rysunek wydaje się bladszy niż w rzeczywistości. :< Zgubione cienie zmieniają mi osobę.

Jakie były trudności w narysowaniu portretu?
Moim zdaniem tylko kapelusz. Z malutkimi szczególikami zawsze miałam problemy. Z uwag: przewiązka wygląda na zbyt sztywną.

A Wy co jeszcze zauważacie do poprawki, poza zbytnią bladością? :)

Kolejnym portretem, który zaprezentuję będzie portret dla Marzeny.
Z zapowiedzi: na liście pojawiły się także dwa kolejne zlecenia.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej nocy.

22 komentarze:

  1. Ja też zawsze mam problem z narysowaniem takich szczegółów, np. wianek na głowie lub wzory na ubraniu ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo chętnie. Uwielbiam tego typu blogi :)

      Usuń
  2. Poradiłas sobie wspaniale <3 Podziwiam Cię!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne
    :*
    Nie wiem co powiedzieć
    Może dlatego, że jest rano, a najwięcej odpałów mam wieczorami...
    No cóż Wenki życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci. Jak na 6 rano to i tak masz powera ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju masz talent! podziwiam! obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  6. No bardzo ładna dziewczynka :) portret wyszedł ci bardzo dobrze. Tylko jakby oczka za małe hehe. Pozdrawiam
    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszło :) Przesłodka ta dziewczynka^^
    Zaobserwujesz? Ja twojego już od dawna:)

    http://kartkapaapieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne szkice ! :)
    Naprawdę masz talent :*

    http://swiatwidzianyczamikozki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam twoją kreskę. Ten styl jest taki schludny i dokładny. Cienie bardzo rzetelnie i realistycznie odwzorowane. Co do tej bladości - polecam robić zdjęcia bez flesza, za to w lepszym świetle. Sztuczne doświetlenie wiele daje. Do szkicu nie mam uwag, a dziewczynka rzeczywiście śliczna jak z obrazka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia są robione bez flesza, mam jedynie taką małą lampeczkę i to ona jest winowajcą, ale nie da rady jej wyłączyć (sprawdzałam). :(

      Dziękuję za komentarz. :)

      Usuń
  10. Wielkii talent, rozwijaj go dalej, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku :o Jak ty ślicznie rysujesz *0* Obserwujemy i liczymy na ciebie ^^ http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Do Ciebie też zajrzę. :)

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...