wtorek, 12 kwietnia 2016

9 # Dziewczynka z kwiatem wisni

Wstawiam dzisiaj kolejny gotowy już portret, tym razem dla Sandry. Coraz częściej robię portrety jako prezenty a ten miał zostać przeznaczony na prezent urodzinowy dla szwagierki Sandry. Wykonanie miało w sobie utrudnienie. Zdjęcie, którego miałam użyć było bardzo mocno rozmazane. Zresztą, możecie sami sprawdzić: KLIK .

Gotowy portret wygląda w ten sposób:


Jak widać na zdjęciu i na portrecie jest jedna różnica. Bardzo spodobało mi się ułożenie dłoni dziewczynki więc dodałam jej gałązkę z kwiatuszkami wiśni. Usunęłam za to kieszonkę. Co mi się nie podoba w portrecie to trochę źle pocieniowane ręce. Nie mam w tym jeszcze wprawy i wyglądają trochę kanciasto. Ogólnie portret rysowało się bardzo szybko. O wiele szybciej zrobić portret bez tła, w dodatku z tyloma jasnymi miejscami. 

Standardowo, jak zawsze rozpoczęłam od narysowania twarzy, potem szyja, dekolt, włosy i cała reszta. Nie było większego problemu z wykonaniem, no tylko tak jak napisałam wcześniej - niewyraźne zdjęcie ograniczyło mi rysowanie szczególików.


Linki:

FACEBOOK
Zapraszam do zadawania pytań: KLIK

18 komentarzy:

  1. Cudowny portret! Aż żałuję, że ja sama nie potrafię tak rysować...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przyszłoby Ci to bardzo łatwo. :) Czasem wystarczy spróbować. Sama w to wątpiłam.

      Usuń
  2. Rewelacyjnie!!Ale masz talent!!Już z niecierpliwoscia czekam na swoj.hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała mieć tak cudowny talent <33
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała mieć tak cudowny talent <33
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku zazdroszczę ci takiego wspaniałego talentu <33
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i obserwację :)

      Usuń
  6. Widać, że znasz się na tym, co robisz ;)Niezwykły talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne!!!!
    Co do dzieci, to u mnie dziś o nich recenzja ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam :) Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  8. Pięknie jak zawsze
    ...tylko może mi się wydawać, że trochę nieproporcjonalna ta główka do reszty ciała...
    I naprawdę mega słodko wychodzą ci rysunki dzieci 😍 przeurocze aniołki 👼

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny portret;)
    Fajne ujęcie i ciekawie to wszystko aprezentowane.
    Zapraszam do mnie:

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  10. Idealne <3 Nigdy nie umiałam rysowac portretów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę na pewno przy nowym poście. :) Dziękuję.

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...