środa, 20 kwietnia 2016

13 # Internet friends


Dzisiaj mam dla Was rysunek (jeden z trzech) zrobiony dla bloggerki Doris San, która prowadzi blog pod nazwą Pretty-Girls. Jest to blog poświęcony głównie jej przemyśleniom, życiu, modzie - znajdziecie tam wszystko, z czym utożsamia się nasza autorka. Blog jest bardzo popularny, bo obserwuje go ponad 900 osób - według mnie to naprawdę wielki sukces!
Zdjęcie, którego użyłam: KLIK



Rysunek, standardowo, został wykonany w formacie A4. Postacie na nim są niewielkie w porównaniu do całej kartki. Uznałam, że ciekawiej będzie, gdy dorysuję wieżę, ale nie chciałam jednocześnie przytłaczać nią dziewczyn - bo w końcu to o nie mi chodziło, o ich wyeksponowanie w pracy. Dlatego też nie cieniowałam niczego wokół, pozostawiłam same kontury.
Co sądzicie o takim połączeniu? Coś jakby niewykończona celowo praca...

Mimo, że dość sporo czasu minęło od wstawienia ostatniego portretu, samo rysowanie nie zajęło wiele czasu. Około 4 godziny, tak jak w większości.

Liczę, że podzielicie się ze mną swoją opinią, nie bójcie się krytyki, bo przecież chodzi o to, aby wychodziło jeszcze lepiej.

Z aktualizacji:


  • Zrobiłam mały porządek w etykietach, ponieważ większość z nich była tak naprawdę zbędna. Nie wiedziałam nawet, że jest limit na etykiety i wynosi ok 200. Przekroczyłam tę liczbę i byłam zmuszona coś z tym zrobić xD
  • Po prawej stronie zabrałam obrazki z najchętniej czytanych. Blogger wciąż ma swoje odpały, tym razem wywala obrazki, powiększając je do rozmiarów, które niszczą rozdzielczość bloga, nie wygląda to ani trochę estetycznie, psuje ogólnie całą kompozycję. Żeby nie było - połaziłam po blogach i okazało się, że nie tylko u mnie tak się stało, więc musi być coś na rzeczy.
  • Obrazki tytułowe do każdego posta - chcę aby było tu więcej życia! :)
  • Przewidywany czas realizacji kolejnej pracy - dotyczyć będzie tylko następnej w kolejności. Podam mniej więcej, ile będziecie czekali do następnego rysunku. Czas będzie ulegał zmianie. Każdemu rysunkowi daję na sam początek czas 1 tygodnia (to jest MAX), ale wiecie, że zwykle wyrabiam się w 1-3 dni - o takich zmianach więc będę informowała. 
  • Prezentacja autorów blogów, dla których wykonuję rysunek. Kilka zdań, dzięki którym lepiej poznacie nowe osoby oraz ich blogi - kto wie, może Wam się spodobają. 

Pozdrawiam i trzymajcie się! :)

14 komentarzy:

  1. Masz super pomysły
    Gratuluje weny na to wszystko
    I sweetaśniy rysunek

    Nic dodać nic ująć
    Papatki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże to jest piękne jak ty to robisz jestem taka oczarowana tym rysunkiem że aż zapomniałam o interpunkcji o której zwykle nie zapominam :O
    Ale tak serio: to jest BOSKIE <3 <3. Świetny pomysł ;)
    xxx
    Annabell di Angelo
    PS. Ogarnęłam, że nie każdy wie co znaczą te "iksy" na pożegnanie. Kiedy piszę ,,xxxxx" to są to "całuski" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie takie oczywiste hihi. xxxx Dziękuję.

      Usuń
  3. Śliczne <3 jak zawsze z resztą ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały!!! <3
    Oj skradłaś teraz moje serce! Może kiedyś uda mi się dostać coś tak pięknego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, może wkrótce i Tobie coś narysuję <3
      Pozdrawiam i wpadnę! :)

      Usuń
  5. Super rysunek! Według mnie najlepszy jak do tej pory. ;D Jeśli chodzi o te odpały bloggera to też tak miałam. :/
    PS. Jutro zabiorę się za to LBA. :)
    Pozdrawiam!
    amyrysuje.blogspot.com
    ray-of-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No świetnie to wygląda;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym tylko mógł tak rysować. Wspaniałe, masz świetne ruchy (nie ma to zabrzmieć źle; wiesz, ten komentarz pisze całkowity amator). Rysunki ołówkiem zdają mi się najwspanialsze, bo tym jednym kolorem można wyprawiać istne cuda. Fajnie byłoby tak sobie usiąść i zacząć rysować...
    Myślałaś może o narysowaniu jakieś pociągu (najlepiej parowego) sunącego przez góry lub inny krajobraz? Myślę, że zrobiłabyś to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, wszystkie odcienie szarości, od bieli po czerń a można takie rzeczy tworzyć.
      Twój pomysł wydaje się bardzo ciekawy. Będzie pracochłonny ale się opłaci. Z chęcią to narysuję :)
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...