czwartek, 21 kwietnia 2016

Kącik Melomana # 1

Dla Ari i dla wszystkich fanów ROCKA ale i nie tylko:)

Lecę z pierwszą serią 20 utworów, które najchętniej słucham.

Miłego słuchania, mam nadzieję, że znajdziecie dla Siebie coś fajnego ;)


Starset - My Demons


Adakain - Sky Is Falling

Red - Darknest Part

Arshad - Nightmare

Ashes Remain - Unbroken

There For Tomorrow - The World Calling

FFH - Undone

Cinema Sleep - The Response

Breaking Benjamin - Had Enough

Otherwise - Die For You

Escape the Fate - Issues

Five Finger Death Punch - Wrong Side Of Heaven

No Resolve - Get Me Out

Oceans Divide - Beg For Mercy

Three Days Grace - Pain



Z folkloru irlandzkiego / celtyckiego

Blackmore's Night - Darkness

Eluveitie - Isara


* * *


Gabrielle Aplin - The Power of Love


* * *

Hybryda rock i chór


Les Friction - Firewall



Les Friction - Who Will Save You Now


21 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z pokazaniem nam swoich ulubionych piosenek
    Może nie jestem fanką tego typu muzyki
    Ale doceniam twoje starania
    Widzę że od dziś oprócz rysunków będą tu jeszcze inne rzeczy jak na przykład te piosenki
    Bardzo ciekawy pomysł na rozwinięcie bloga
    Powodzonka życzę
    Wenki i Papatki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nudą nie wieje hehe :P
      Dziękuję za odwiedziny. ;D

      Usuń
  2. Będę musiała to wszystko obczaić. Kolejne 20 piosenek do playlisty? No może poza pain bo to mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo mam ulubionych żeby wybierać kilka :<

      Usuń
  3. Nominowałyśmy cię do LBA :) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Yeah. Moje klimaty :D.
    Ciekawy pomysł z tymi piosenkami. Rozwijaj go, chętnie zobaczę resztę twojej playlisty ;).
    Xoxo ;*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wspomnienie, Ariś umiera ze szczęścia bo cudowna muzyka <3 Lwią część znam, a o resztę trzeba poszerzyć playlistę! Kocham ten rocka przede wszystkim za niebanalne teksty i... To trochę szorstkie, a nie wygładzone w programach brzmienie. Właściwie, to... Jest bardzo mało tych "popularnych i suawnych", a raczej rozsłwaianych w radiach zespołów i artystów, których słucham. Zaliczają się do nich jedynie Linkin Park... Bo resztę, przyznam, nigdy bym nie poznała, gdyby nie moje zamiłowanie do buszowania w internetach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce mało jest udostępnionej publicznie takiej muzyki, niestety, bo wiele z nich to prawdziwe perełki.

      Usuń
  6. *SPAM* Zapraszam na notkę do mnie : http://ostatniamysl.blogspot.com/2016/04/lba-2-i-3.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłuchałam wszystkie i powiem Ci, że z paroma trafiłaś w mój gust. Może sobie nawet załaduję na telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko Gabrielle znam i bardzo lubie ta piosenkę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj to chyba wiem co dzisiaj posłucham;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetne piosenki! :)Długo szukałam jakiś fajnych, rockowych nut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ciesze się, że Ci się spodobały :)Zapraszam Cię w takim razie na część II. Pojawi się w ciągu miesiąca ;)

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...