poniedziałek, 11 kwietnia 2016

8 # Maly Antos - portret dla Sylwii

Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam portret, który zdążyłam narysować już dosyć dawno. Od tygodnia jest już w rękach Sylwii i dzisiaj zostanie wręczony jako prezent na chrzciny dla Antosia. 
Bardzo cieszę się, że moje portrety są wykorzystywane w taki sposób, że mogę dać coś od siebie, wiedząc, że dla kogoś będzie to cenną pamiątką. Dlatego jak najdokładniej staram się je wykonywać, dążąc do jak najlepszego efektu.

Portret został wykonany w formacie mniejszym niż A4. Ostatnio nie liczę już czasu rysowania, dlatego nie powiem, jak długo mi to zajęło. Rysowałam w wolnych chwilach i nie był to tylko jeden dzień. Zdjęcie, które wykorzystałam do portretu wyglądało tak Klik
Staram się nie ograniczać już tylko do samej postaci a próbować dodawać też coś od siebie, czasem zmienić, jeśli mam fajny pomysł. Na rysunku można zauważyć jeszcze wiele niezgodności - np prawa rączka wygląda nienaturalnie, szyja wyszła zbyt blado.
Byłabym wdzięczna za wszelkie uwagi dotyczące tego rysunku. Jest to też dla mnie sygnał, na co powinnam zwrócić większą uwagę kolejnym razem.


Kolejny portret pojawi się już jutro. Jeśli jesteście ciekawi, co pojawi się w kolejnych postach, możecie zaglądać do zakładki ''Niebawem''. Tam umieszczam wszelkie zapowiedzi. :)

14 komentarzy:

  1. O kurczę :*
    Ale słodkie dziecko
    Gratuluje talentu
    Czekam na kolejne rysunki
    Bosko
    Powodzenia życzę w dalszej twórczości artystycznej *matko, jakich ja słów używam O.o*
    Pozdrawiam ciebie
    Wenki życzę i miłego poniedzialku :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No no naprawdę dobrze narysowane. Śliczne dziecko. Świetny portret;)
    Pozdrawiam. Obserwuję Twojego bloga;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że co do rysunku nie mam żadnych uwag. Sama chciałabym tak świetnie rysować portrety *.*
    Naprawdę wielki szacunek dla Ciebie :) Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże mieć taki talent *,* Ahhhh cudeńko z tego rysunku!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny dzieciaczek, a ty świetnie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło Ci jak czarno-biała kopia zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, to znaczy, że udało się osiągnąć cel :)

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...