wtorek, 26 kwietnia 2016

14 # Portret z Mrozem

Nie wiem czy u Was też, ale u mnie (już prawie maj!) pada sobie śnieg z deszczem, jest zimno i muszę znowu zakładać kurtkę zimową. (Huura!) Ogólnie porobiło się małe opóźnienie, portret był gotowy już wczoraj, ale miałam małe problemy z połączeniem aby go wstawić.
Także dzisiaj nadrabiam. Portret został wykonany dla bloggerki Doris San (klik)
Tutaj macie także do podglądu zdjęcie: KLIK





Podsumowując... włosy nie wyszły idealnie jak na zdjęciu. Mam problem z rysowaniem włosów w nieładzie, zmianie uległ też kształt głowy Mroza, co także ciężko było mi skorygować.

Mam jednak nadzieję, że portret mimo wszystko Ci się podoba :)


Kolejne, co przed nami to moja gęba na kartce. Tak, w końcu odważę się zrobić swój autoportret. Zobaczycie jak wyglądam xD (Już się boję).
A tak poza tym, zbliża się majówka. Będę miała więcej wolnego bo aż piątek, sobotę i całą niedzielę (poniedziałku i wtorku nie liczę bo wyjeżdżam). Planuję wyrobić się z dwoma, jak nie trzema portretami. :)

33 komentarze:

  1. Szkic jak zawsze cudo, podziwiam Twoją kreskę. Nie mogę się doczekać wspomnianego autoportretu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny portret :)

    Czekam z niecierpliwością na mój. Heh, może się doczekam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i fajny portret :)
    Naprawdę masz talent :)

    Czekam cierpliwie i na mój :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Jak dobrze wyjdzie to już po majówce się pojawi :)

      Usuń
  4. ale śliczny portret ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i odwiedziny.
      Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  5. Wow, cudnie! Coś z kształtem głowy rzeczywiście mi nie pasuje, włosy mogłyby trochę inaczej wyglądać, a poza tym swietnie *.*

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmmm boski rysuneczek
    Widziałam na fb *lajknęłam*
    Heheheh :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To naprawdę niesamowite, że opowiadasz o niedoskonałościach w swoich rysunkach. Widać, że masz samokrytykę. Ale wiedz, że nawet jeśli cos Ci nie wychodzi (przynajmniej Ty tak twierdzisz), to wiedz, że jesteś niewyobrażalnie utalentowaną osobą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania. Liczę też na to, że inni będą mi zwracali uwagę, nad czym popracować. Wciąż się uczę i jestem świadoma, że są lepsi, że wciąż moje prace nie są takie, jakie bym chciała. Dążę do czegoś więcej, a niestety jestem wybredna no i dlatego nic mi się wiecznie nie podoba he he:)

      Usuń
  8. Hej! :) Rysunek bardzo fajny, aczkolwiek koszula w kratę tak nie wygląda- pomiędzy czarnymi(ciemnymi) kratkami, powinny być jeszcze jasne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, takie szarawe, no nie? Też o nich później pomyślałam, ale na razie nie mam czasu tego dokończyć. :)

      Usuń
  9. U mnie zimy na szczęście już nie widać, aczkolwiek to trochę dziwne, żeby pod koniec kwietnia padał sobie śnieg z deszczem xd Portret jest wspaniały, aczkolwiek troszkę mnie rozśmieszył. Co do Mroza nie mam żadnych zastrzeżeń idealnie go odwzorowałaś, ale dziewczyna moim zdaniem troszkę ma za dużą głowę :'D Jednak to zbytnio mi nie przeszkadza, gdyż sama lepiej bym tego nie narysowała! Masz wspaniały talent ♥ Dziękuję bardzo ♥ Pozdrawiam! ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie jeśli chodzi o wysokość czoła to zepsułam, no i gdyby włosy miały większą objętość, też byłby inny efekt. :)

      Usuń
    2. Włosy akurat mi się podobają. Faktycznie wysokość czoła troszkę rzuca się w oczy, ale i tak jestem bardzo zadowolona z Twojej pracy ♥

      Usuń
  10. WoW! Cudooo :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę wielki talent! Nie przestawaj szkicować! Cudowne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się !;)
    Zapraszam : http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/argan-i-tsubaki-oil-pielegnacja-ciaa-z.html
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rysunek jest śliczny!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No fajnie to wygląda;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ty ślicznie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...