środa, 18 maja 2016

19 # Dla Doris San po raz kolejny :)

Nareszcie miałam trochę oddechu, by usiąść i na spokojnie skończyć portret. Nie znam imienia dziewczyny, którą na nim przedstawiłam. Dla porównania wrzucam wam zdjęcie. Tym razem ograniczyłam się dosyć w rysunku i narysowałam tylko do ramion.

Przy tym starałam się bardzo cieniować twarz metodą krzyżową (w sensie nakładanie ołówka warstwami, pod różnym kątem), tak aby jak najdokładniej pokryć powierzchnię kartki. No w każdym razie wydaje mi się, że nie wyszło źle. :)



15 komentarzy:

  1. Idealnie narysowany portret *.* W imieniu tejże dziewczyny Ci niezmiernie dziękuję. Portret ją zachwycił, a wręcz zaszokował :D Mega talent <3 Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie w takim razie :D ! Pozdrawiam także! :)

      Usuń
  2. o kurcze - niezła jesteś

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło swietnie 5/5!! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny portret, ale coś mi nie pasuje z oczami. Może są za małe? Sama nie wiem.
    w każdym razie wiedz, że ja bym tak dobrze nie narysowała.
    Pozdrawiam
    Kot
    Ps: Jak znajdziesz chwilę czasu to zapraszam do siebie na nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. :) Jakoś ponad pół roku temu zaczęłam tak na poważnie, choć wcześniej też się zdarzało, ale bardzo sporadycznie.

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...