sobota, 7 maja 2016

16 # Dla Weroniki - czapka i etapy rysowania

Witajcie :)

Minęło 5 dni odkąd wstawiłam ostatni rysunek. Dla mnie to dużo, zwykle nie robiłam tak długich przerw milczenia. Ostatnio jednak mam więcej niż zwykle spraw na głowie: kolejne zaliczenia, nadrabianie zaległości, załatwianie spraw z wynajmem pokoju na wakacje i szukanie pracy. Jednym słowem masakra.


Na portrecie widoczna jest Weronika, autorka bloga https://swiatwidzianyczamikozki.blogspot.com/ 
Zdjęcie, którego użyłam do stworzenia portretu pochodzi z jej stronki.
Weronika jest osobą niepełnosprawną. Mimo świata, który wciąż podkłada jej kłody pod nogi, nie poddaje się, idzie na przód i nie boi się spełniać swoich marzeń. Utalentowana, szukająca swojego miejsca.
Na jej blogu znajdziecie wszystko to, co otacza jej świat. Cytaty, wiersze, opowiadania, zdjęcia i mnóstwo innych rzeczy.

Mimo, iż nie dysponowałam dużą ilością czasu nie zrezygnowałam z podjęcia wyzwania jakim było narysowanie wełnianej czapki i szalika. Szalik zdecydowanie wyszedł mi gorzej niż czapka. Obie te rzeczy rysowałam bardziej na spontanie, w sensie,  nie starałam się idealnie odwzorować tak jak na zdjęciu.

Etapy: 








Życzę Wam miłego weekendu. :)
Pozdrawiam.

20 komentarzy:

  1. Rysunek podoba mi sie, ale te zeby przypominaja mi jednego gnomka z mojej klasy.

    A jesli chodzi o prace to dobrze mysle, ze chodzi ci o 'dorywcza' w wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za beztalencie!
    Hahaha 😃 oczywiście żartuje...
    Piękne rysujesz!
    A narysujesz coś kolorowego tymi kredkami co wcześniej dostałaś?
    Cmoczki, całuski i powodzonka w rysowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, oprawie je w gablotkę i będą sobie wisiały nad łóżkiem żebym mogła na nie patrzeć każdego ranka jak na wschód słońca :)
      Jasne, że tak. Tylko na razie mam długą kolejkę zwykłych portretów. :)

      Usuń
  3. Dziękuje Kochana za piękny portret i za kilka słów o mnie :)

    Naprawdę ślicznie robisz to o lubisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciesze się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Kompletnie nie potrafię rysować, dlatego mnie tak zachwyca talent innych :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to na pewno masz inny talent :)
      A jeśli wydaje Ci się, że nie masz - jeszcze go nie odkryłaś w sobie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. :) Odkryłam dużo talentów i pasji ale wiesz, że jak się czegoś nie ma to się innym zazdrości - ale zazdroszczę tak pozytywnie - podziwiając :)

      Usuń
    3. Ja mam tak samo w stosunku do innych. Nie mam przykładowo głosu do śpiewu, ale podziwiam innych

      Usuń
  5. Kolejny szałowy rysunek :) Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rysunek! Ja rysując ten szalik i czapkę pewnie rzuciłabym tym wszystkim o ścianę. :D

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty myślisz, że dlaczego narysowałam tylko do ramion? :D
      Był dłuższy ale mało brakowało i wszystko bym podarła z niecierpliwości :)

      Usuń
  7. Kolejny piękny portret *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny, już nie moge się doczekać swojego zamówienia :D!!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...