poniedziałek, 2 maja 2016

15 # My

Wrzucam dzisiaj kolejny portret. Minęło trochę czasu od ostatniego wpisu, piękna pogoda dopisuje. Mam nadzieję, że utrzyma się ona jak najdłużej.
Rysunek przedstawia mnie i Marcina. Został zrobiony tak na prawdę na jego "zlecenie" hehe, męczył mnie już jakiś czas. Nie wyszedł mi niestety za bardzo.
Wiecie, jakoś nie potrafię się zmobilizować w domu do pracy. Pobyt w domu bardziej wpędza mnie w lenistwo. Ale ostatecznie uznałam, że tego właśnie mi było trzeba. :)




Miałam problem z cieniowaniem mojego nosa :< W dodatku strasznie widoczne były linie ołówka na twarzach, byłam zmuszona rozetrzeć cienie wiszerem, ale wg mnie nie wygląda to lepiej.
Cieszę się za to z efektu jaki uzyskałam w narysowaniu okularów. To tak na mały + :)

Poza tym rysunkiem mam jeszcze dla Was jedną niespodziankę, na dowód, że ta majówka nie była tak do końca bezrobotna. :)
Post pojawi się jeszcze dzisiaj wieczorkiem.

A Wam jak mija wolne?
Ilu z Was przygotowuje się teraz ostatkami sił do maturki?
Życzę Wam wszystkim połamania długopisów!

Pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. U nas pogoda jest nie zbyt ładna pada, wieje. Piękny portret ! <3 Czekamy na nowy post :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie lepiej! :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Kolejna praca, która wzbudziła we mnie zachwyt *.* Dobrze, że zlecił Ci takie zadanie, bo rysunek wygląda zjawiskowo :D Okulary faktycznie wyszły bardzo ładnie, ale reszta również jest świetna.
    Mam podobnie, że pobyt w domu bardziej wpędza mnie w lenistwo, więc nie jesteś sama z tym problemem, ale grunt to się zmobilizować :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że wywarł na Tobie pozytywne wrażenie :) Trochę się nad nim napracowałam, ale jakos nie mogę się przekonać heh

      Usuń
  3. Ja dopiero jutro bede miała wolne bo tak cały czas w pracy :( Co do obrazku jest świetny choć widac małe niedociągnięcia ale ja nie jestem ekspertem i dla mnie jest rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna, mnie to czeka od lipca, bo w roku szkolnym normalnie bym nie pogodziła nauki z pracą. Pozdrawiam i miłego wtorku! :)

      Usuń
  4. Ale piękny portret! Bardzo podobają mi się Twoje dzieła! Masz prawdziwy talent! Robi wrażenie! Pozdrawiam ciepło :) http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny swietny rysunek! ;) A co do pogody to u mnie było wczoraj przepięknie, swieciło słońce :), a dziś wieczorem leje -.- Czekam z niecierpliwością na kolejnego posta! ;)
    Poza tym od czasu do czasu trzeba odpocząć i się polenić :) Nie miej wyrzutów sumienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, życzę w takim razie poprawy :)

      Usuń
  6. Eh, ten portret ma duzo niedociagniec. Zrobilas z siebie babcie ze zmarszczkami 😭 Ale wlosy mistrzostwo 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ! Faktycznie, ale wgl wyglądam jakbym się przypaliła w solarium hehe

      Usuń
  7. Hejkoooo~! Przyszłam Cię ponękać ^.^! I nie chcę sprzeciwów. No więc trochę Ci ponarzekam, bo tak ( ͡° ͜ʖ ͡°). No to jedziem!
    1.Włosy wyszły Ci deczko sztywne, ale pomimo tego wyglądają realistycznie!
    2.Trochę za dużo zmarszczek Sobie zrobiłaś, szczególnie przy brodzie :/.
    3.Usta znacznie lepiej, ale trochę krzywe. Nie potrafię powiedzieć do końca jak powinny być ułożone, ale środek ust powinien być chyba bardziej w prawo.
    5.Kość policzkowa Marcina jest trochę dziwnie zaznaczona, tak po skosie jest dobrze, ale to powinno to być bardziej wypukłe u góry.
    6.Twój dekolt jest za mało dopracowany, gdyby miał więcej cieni i szczegółów byłby po prostu mistrzostwem :)!
    Mam nadzieję, że zrozumiałaś o co mi chodziło, ale nie bierz tego do siebie, bo sama się nie znam najlepiej ;P!

    Ale mimo wszystko nie czepiając się szczegółów daję 7,5/10 :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Małpo, faktycznie, ten mi nie wyszedł, ale już pisałam, że ze strasznym bólem go rysowałam. :P ( :*** )

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...