czwartek, 12 maja 2016

Potrzeba zmiany - zwiastun

Witam Was Kochani!
Mam nadzieję, że humor i pogoda Wam dopisuje i że macie czas na odpoczynek. Ja w każdym razie przed jutrzejszymi zaliczeniami jestem trochę niemrawa i zamiast się uczyć, cały czas szukam czegoś innego do roboty, nawet jeśli jest to tylko leżenie i wpatrywanie się w pustą ścianę. Czas urozmaica mi dzisiaj tylko wielkie pudło lodów czekoladowych, które kupiłam i będę teraz jadła przed 3 dni  (za słodkie!)^^ 

Jako, że blog powoli się rozwija a liczba wejść dobiła już do 5000, postanowiłam wprowadzić jedną innowację. A mianowicie zwiastuny "grubszych" postów, poruszających ważniejsze dla Nas tematy. 

Ten jest moim debiutem. Zmontowałam film klatkowy z wykorzystaniem karteczek. Takie najprostsze na sam początek. Było trochę problemów w ogarnięciu tego, oby tylko po włączeniu nic się nie rozklekotało tak jak nie trzeba
; )
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam do oglądania. i oceny. :)




Nie sądziłam, że tak długo się to wgrywa.
Piszcie mi wszystkie swoje uwagi, żeby następnym razem było lepiej ;)
Może wiecie jak powiększyć odtwarzacz? :)

25 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wyszło i chyba nie da rady bo ja tez takie mam i prawie kazdy w bloggerze :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba można, bo gdzieś na blogu widziałam dwa razy większy odtwarzacz.

      Usuń
  2. Boskie!
    Nie ma czego poprawiać
    Nic nie musisz zmieniać
    Bosko jak zawsze
    😍💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Skąd Ty bierzesz te wyczepiste w czosnek minki i znaczki? :D

      Usuń
    2. Mam takie w telefonie 😃

      Usuń
  3. Super filmik, robi wrażenie! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 5000 wyświetleń i życzę ich jeszcze więcej :* Powodzenia na jutrzejszych zaliczeniach, a filmik świetnie zmontowałaś *.* Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się. Jutro piątek 13 xD Moja ulubiona liczba hehe

      Usuń
  5. Brak mi słów...
    Cudowne!
    Pozdrawiam
    Koteł
    Ps:Gratki za 5 tysiaczków 😙

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny! Jedyne, co bym doradziła - zwiększ ostrość, żeby wszystkie te karteczki były tak dobrze widoczne jak ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger zniszczył mi jakość, ale już naprawione :) Przekonwertowałam z yt

      Usuń
  7. Też kiedyś wgrywałam filmik na bloga i miałam z tym mały problem ;/
    Ale wyszedł Ci bardzo fajny,pozytywnie ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że ten jeden raz bardzo wiele mnie nauczył :) Trochę poogarniałam, myślę że kolejny wyjdzie już gładko. :)

      Usuń
  8. Wow! Odwaliłas kawał dobrej roboty! Naprawdę! Szacunek, że poswięciłas czas na to, aby to wykonać, mimo iż miałas z tym styczność pierwszy raz :)
    Słowa jak najbardziej pozytywne i dające kopa do działania!
    Pozdrawiam ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda mi się taka umiejętność, gdy w przyszłości będę chciała robić jakieś poradniki lub coś innego :) Jakoś wena mnie naszła heh
      Ciesze się, że Cię zmotywowałam :)

      Usuń
  9. Powiem szczerze, że takie zwiastuny to super sprawa. Wiesz, że filmowanie to jedno z moich hobby? Robiłam kiedyś podobne filmiki do tego, który opublikowałaś. Pomysł jest ekstra i wykonanie też. Jedyna moja mini uwaga, jako, że co nieco znam się na montażu: moim zdaniem przejścia między zdjęciami powinny być bardziej jednolite i delikatniejsze. To taka drobna sugestia na przyszłość. Poza tym super ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to będę Twoim częstym gościem w sprawie porad :D Dziękuję za radę, przy tym filmiku tak naprawdę nawet nie zastanawiałam się gdzie daję jakie przejście. Wszystko losowo heh.

      Usuń
  10. Świetny filmik! :D. Taki bardzo motywujący - przyda się wielu osobom <3.
    I gratki za 5000 wyświetleń! :D.
    Xoxo ;*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  11. Super filmik, bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 5000 wejść^^
    Tak, filmy na yt długo się wgrywają :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Wcześniej zgrałam bezpośrednio z kompa na bloggera, nie dość, że wieki się wgrywał to jeszcze mi jakość zniszczył. Musiałam wgrać na yt i przez yt na bloggera wrzucić. Też długo czekałam ale się opłacało. :)

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...