sobota, 21 maja 2016

To może kredki?

Odsuńmy od siebie na razie motyla, powstanie w odpowiednim czasie. Zaczęłam go, to prawda, ale nie chciało mi się go jakoś rysować. Bardziej zależało mi by sprawdzić kredki w zakresie portretowania. Męczyłam się na początku strasznie aby mieszać odpowiednio barwy, najwięcej czasu zajęła mi sama twarz.

Mimo, że to moja pierwsza styczność z nimi, jestem zadowolona z efektu. Na pewno przy kolejnych pracach będzie widać poprawę w tym, co teraz nie wyszło mi zbyt dobrze.
Czas pracy to ok 6 godzin.







Czekam na Waszą ocenę i rady :)
Pozdrawiam i miłego weekendu!

75 komentarzy:

  1. Bardzo ładny portret. Masz duży talent!
    Krainamola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny rysunek! Naprawdę masz talent :)
    Pozdrawiam
    http://kreatywnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromny talent! brawo ;)
    obserwuje i licze na rewanz ;3 pozdrawiam

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda genialnie 😍
    Masz talent ! Ja bym tak nigdy nie narysowała :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak trudne na jakie wygląda :)

      Usuń
  5. Czekałam na ten wpis! Widać, że portrety to Twoje ulubione zajęcie ;)
    Fajnie wyglądają wycieniowane oczy, usta oraz włosy :)
    Myslę, że jak zajmiesz się też taką techniką to z dnia na dzień będzie jeszcze lepiej!
    Zobaczysz, że kiedyś zajdziesz daleko w życiu! :)
    Pozdrawiam ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyłam o rysowaniu kredkami, no motyl jakoś nie był dla mnie aż tak interesujący, bo cokolwiek bym z nim nie zrobiła, będzie wyglądał dobrze. Co innego z rysami człowieka. :) No ale teraz coraz więcej będzie w kolorze. Mam w rękawie jeszcze kilka asów, o których Wam nie powiedziałam ;))

      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  6. Świetny rysunek :) tez od czasu do czasu coś tworze :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  7. Boże!!!!! To wyszło Ci jeszcze lepiej niż zwykle :O Jestem zachwycona <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfecto! 👌👌👌
      Nic dodać nic ująć.
      Pozdrawiam
      Kot

      Usuń
    2. Pozdrawiam również. :)

      Usuń
  8. Ale pięknie! Ja mam właśnie zamiar kupić jakieś dobre kredki :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych nie polecam za bardzo, no złe nie są ale mam trochę inne oczekiwania. :)

      Usuń
  9. Genialnie narysowane *.* Aż nie mogę się napatrzeć *.* Ahh żebym też tak potrafiła rysować, można pomarzyć :p Mega talent ♥ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ Też nie mogę uwierzyć, że tak mi to wyszło.

      Usuń
  10. JEZU ALE PIĘKNIE! Jestem tu pierwszy raz, a ten rysunek wywarł na mnie duże wrażenie! :D
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę tu wielki talent! Dobrze, że dzielisz się nim na blogu, mam nadzieję, że ktoś ważny to zauważy! :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrząc na takie rysunki czuję się beztalenciem bo żadnego talentu nie posiadam, pięknie rysujesz- rozwijaj się w tym dalej bo robisz to świetnie :)
    http://photo-ejcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będzie :) Nie wierze, że nie masz żadnego, jeszcze go nie odkryłaś ;)

      Usuń
  13. Według mnie twarz jest trochę za okrągła/szeroka. Prawe oko wydaje się mniejsze od lewego, a włosów jest jakoś tak mało. :D Może to taka ''przylizana'' fryzura, którą często widuje się na pokazach? Nie mam pojęcia. Ja bym troszeczkę zmniejszyła usta. No chyba, że to botoks i efekt zamierzony. xD Ja po prostu nie lubię takich dużych. Świetnie ci wyszła ręka (sama nie podjęłabym się narysowania jej), brwi no i cieniowanie twarzy! Dodałabym trochę cienia, który rzucają kości policzkowe (to jakieś moje zboczenie...). Paznokcie też super ci wyszły. Ja zawsze mam z nimi problem. Widzę, że dodałaś nowy wygląd bloga. Jest o wiele ładniejszy od poprzedniego. Muszę się zabrać za to twoje opowiadanie/książkę. Również piszę, ale boję się je publikować, szacun.
    Teraz czuję się głupio, bo tylko mi coś nie pasuje...;D
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przeciwnie! Słusznie zauważyłaś wszystkie błędy, które zrobiłam. Zgadzam się z tym co napisałaś. Zastanawiałam się czy ktoś skomentuje mniejsze oko i zbyt baniowatą głowę^^. Ciesze się, że jesteś spostrzegawcza. Mi to samo się nie podoba w mojej pracy.

      Miałam już dosyć tamtego mało estetycznego wyglądu. :) Trochę lata tu wprowadziłam :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. wow ! Jestem pod wrażeniem! Mega efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie rysujesz, chciałabym mieć taki talent.Rysunek wyszedł świetnie oprócz nie licznych rzeczy typu jedno oko trochę mniejsze od drugiego ale praktycznie nie zauważalne.
    Zapraszam do mnie ---> http://pacixon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyszło! Tylko z anatomią coś tu nie teges jest ;)

    http://kartkapaapieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mi też nie pasowało, ale jak już zaczęłam cieniować to było za późno. he

      Usuń
  17. Jak na pierwszy raz to super

    OdpowiedzUsuń
  18. No znowu nic nowego?
    Znowu świetny portret;) hehe
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny, mega, fantastyczny,fenomenalny i wgh awww ♥

    Buźka, Niezdara
    (http://to-ja-niezdara.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bym chciała potafić coś tak ładnego stworzyc

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na pierwszy portret kredkami poszlo ci super :) usta mi sie bardzo podobaja :)
    http://claudia665.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Klaudia pisze, że wyszło dobrze, to jestem niezmiernie szczęśliwa! :D Jesteś moim wzorem do naśladowania ; )

      Usuń
  22. Czekałam na rysunek kredkami i się doczekałam
    Dzięki
    Jesteś super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się, że mogłam Ci sprawić radość :)

      Usuń
  23. Wow wow wow zazdroszczę ci talentu ;*U mnie nawet drzewo nie wychodzi :P
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogólnie rzecz biorąc to wolę ołówek, ale to też wyszło ci ślicznie. Jak ty to robisz? W klasie też mam koleżankę, co takie cuda tworzy... Nie sądziłam, że kredkami da się namalować coś tak realistycznego. Zawsze kojarzyły mi się z małymi dziećmi, a tu proszę...
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie na nowy rozdział. Ostatni skomentowałaś, więc pomyślałam, że chciałbyś się zapoznać z następnym. Jeśli nie - daj mi znać.
    http://boski-konflikt.blogspot.com/2016/05/rozdzia-iv.html
    Pozdrawiam,
    Mentrix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredkami można tworzyć takie cuda, że się to w głowie nie mieści :)

      Usuń
  25. Bardzo ładnie :)
    Wiesz doskonale, że jestem Twoją fanką.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, genialne! Chciałabym potrafić tak pięknie rysować jak ty! ; )

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Nominowałam Cię do LBA Krainamola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz ogromny talent :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz ogromny talent! Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    http://immhfashionblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu - Twój rysunek jest fantastyczny i pomimo, że jak wspominałaś z początku męczyłaś się nad mieszaniem barw to powiem Ci, że naprawdę efekt końcowy jest świetny! :)
    PS: Jakich używasz kredek?

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szłam trochę na czuja, no i ciesze się, że mi się udało.
      Bruynzeel Expression Colour Nie są złe, choć mam trochę inne oczekiwania. :)

      Usuń
  31. Świetny rysunek, super Ci idzie kredkami, powinnaś wrzucać więcej kredkowych prac :D Portret wzorowany na jakimś zdjęciu czy z głowy?
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli i będzie ich tu więcej. Na razie i tak mam sporo do zrobienia zaległych portretów ołówkiem i niestety kredki muszę odłożyć na bok, choć ze mną jest zawsze tak, że na boku i tak coś będę nimi tworzyła :> A wtedy na pewno się tu pojawi ;)Portret z głowy, choć wygląd dłoni musiałam sobie cyknąć fotkę żeby dobrze to odwzorować.

      Usuń
    2. Cieszę się w takim razie, zostanę na dłużej i poobserwuję Twoje dzieła ;) Toszacun za portret realistyczny z głowy :D ja też tak czasem robię, zwłaszcza jak nie mogę znaleźć idealnego refa :D

      Usuń
    3. Ciesze się w takim razie :)Mam nadzieję, że spodobają Ci się również kolejne posty. :)

      Usuń
  32. Wow, zazdroszczę talentu! Bardzo ładny rysunek tylko ta warga dolna wydaje mi się za "duża" :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, ale ślicznie, serio ^^ powiem ci że nie można nie zwrócić na to uwagi 😊

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...