poniedziałek, 2 maja 2016

W mroku - próbne prace

Rysunek, który bardzo chciałam Wam pokazać to zarysy męskiego ciała w mroku.

Jest to moja pierwsza praca tego typu, nie jest jakoś specjalnie dopracowana. W sumie to zaledwie szkic tego, co chciałam stworzyć. Próba, eksperyment, zresztą tak jak ze wszystkim co zaczynam.

Kredek, których użyłam to Koh-i-noor Hardtmuth "GIOCONDA" White coal (2,3 i 4)
Papier - nie pamiętam co to za firma, ale można go dostać (chyba) w każdym papierniczym. Była to ryza 100 czarnych kartek, są dosyć śliskie w dotyku.  

Mam je już od ponad pół roku, ale do dzisiaj nie próbowałam narysować nimi niczego, co mogłabym pokazać. Heh, może zrobiłam tylko jedną próbę i zrezygnowałam na dłużej nieokreślony czas i wolałam dopracować coś co mi wychodzi lepiej - czyli portrety ołówkami.

Ale dzisiaj postanowiłam w końcu spróbować nowego i powoli zmieniać kierunek w tym co robię. Co nie znaczy, że zgubię po drodze ołówki. One też zostają! Ale różnorodność zawsze jest dobra, a mam nadzieję, że z czasem będzie mi to wychodziło coraz lepiej.

Mam jeszcze dla Was dwa rysunki, zaledwie zaczęte, które niebawem postaram się dokończyć.
Pierwszy z nich to usta, drugi twarz wyłaniająca się z ciemności.


Jeszcze za wiele nie widać, szczególnie na drugim zdjęciu. :)

Jak Wam się podoba ten typ rysunków?
Tworzycie coś podobnego?

41 komentarzy:

  1. Wow!
    Na pewno bardzo trudno było to narysować
    Mega!
    Naucz mnie!
    Kłaniam się przed tobą wielki artysto
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie jeśli chodzi o nacisk na kartkę to jest trudno, dlatego muszę załatwić też inne odcienie. :)
      xD

      Usuń
  2. Ale cudnie Ci to wyszło! Nie rezygnuj z tej formy rysowania...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć. Dopiero się rozkręcam hehe

      Usuń
  3. jak na pierwszy raz to fajnie ci to wyszlo :) szczegolnie mezczyzna. ja pare lat temu tez mialam faze na czarny papier i teraz mysle o powrocie do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno koty na w takiej formie świetnie wychodzą. Mam nadzieję, że ja również doczekam się Twoich prac w tej technice :)

      Usuń
  4. Wow *.* ja jakoś nie mogę się za to zabrać, a też chcę spróbować. Jak będę w plastyku koniecznie poszukam tego papieru :D
    JulaLou Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dobrze odgrywa swoja rolę! :)

      Usuń
  5. Jak zwykle zaskakujesz! Już nie mogę się doczekać aż dokończysz usta, bo widzę, że będę niesamowite! ;) To odzwierciedlenie warg... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo czekać nie będziesz ;) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  6. Wow, super! Widziałem kiedys poradnik, jak można zrobić świetne efekty na takim papierze biała sucha pastelą- rozmazujac ją, koniecznie spróbuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! Chciałabym tak kiedyś malować... Ślicznie ci wyszły, zwłaszcza pierwszy. To to, co tygryski lubią najbardziej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chociaż mam wrażenie, że sylwetka jest jakaś... za ostra? Że w sensie za ostre linie. Nie, żebym się znała, bo ja jestem amatorką tabletu graficznego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w to akurat racja, bo nie rozmazywałam linii, a wydaje mi się, że powinnam była. :)

      Usuń
  8. Wow...tyle z siebie wyduszę

    OdpowiedzUsuń
  9. No niezle. To chyba ja? Hahaha;)

    Pozdrawiam.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoo, ale sztosik. Sama jestem na kierunku związanym z rysowaniem itd. ale niestety nie umiem tworzyć takiego cuda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem samoukiem. Nie chodzę do żadnej artystycznej szkoły. :)

      Usuń
  11. Wow, piękne rysunki *.*
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite :) masz talent ;)
    Już obserwuję! :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Fajnie, że tworzysz w różnych stylach! :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent idz do Mam Talent! haha ;)
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba!

    podpurpurowymkocem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz naprawdę wielki talent, powodzenia!

    http://mvrcelia.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten światłocień dominuje już nad wszystkim xD Tylko zastanawiające jest to "coś" na klatce piersiowej - to okrągłe coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli tego zdeformowanego cycka? :D

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...