niedziela, 5 czerwca 2016

22 # AdiKat po raz drugi - etapy.

Mam już gotowy portret Adriana, autora bloga http://adikatblog.blogspot.com/
Był dosyć czasochłonny. Tym razem trochę inaczej podeszłam do rysowania, zrobiłam mnóstwo warstw ołówkami, rozcierając je potem wiszerem i ściereczką. Przyznam, że jestem zadowolona z efektu. :)
W rysowaniu pomogło mi dobrej jakości zdjęcie, no i rysowałam na całości kartki, tak aby jak najdokładniej było widać szczegóły. Osobiście jestem bardzo zadowolona z włosów oraz oczu. 






16 komentarzy:

  1. O tak, włosy i oczy najlepiej Ci wyszły :) Całość prezentuje się super, oby tak dalej :) Zazdroszczę cierpliwości, musiałaś wiele włożyć w ten portret ;)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Momentami mi jej już brakowało (cierpliwości),ale to dlatego, że jestem leniwa. :)

      Usuń
  2. Oczy pięknie wyszły. Nie widziałam zdjęcia, ale nie podoba mi się nos. Wydaję się płaski, nie ma na nim żadnych cieni. Kreski w okolicach ust wyglądają troszkę nienaturalnie. Co do reszty jest w porządku. Podziwiam, ja nie miałabym cierpliwości do rysowania portretów.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie z tymi kreskami :p
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Masz tak cholernie wielki talent, że szok *.* Naprawdę podziwiam Twoje prace i zawsze nie mogę się napatrzeć *.* Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się starać bardziej ^^ no mam nadzieję, że nie stoję w miejscu. ;)

      Usuń
  4. Piona. Fajnie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tym, że włosy i oczy wyszły najlepiej. Wszystko super, gites itd, tylko kreski wokół ust są troszkę zbyt ciemne, przez co wygląda to nienaturalnie. :)
    Pozdrawiam! ♥
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglada :O


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w liki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Wygląda to genialnie!
    Jesteś wieeelka!
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wpadnę jeszcze dzisiaj ;)

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...