poniedziałek, 20 czerwca 2016

24 # Fragmnet karykatury.

Dzisiaj bardzo króciutki post.
Walczyłam ostatnio ze stworzeniem karykatury.
Praca miała wyglądać w ten sposób: hard kobieta i stojący obok Królik Baks wymawiający słynne słowa "co tam doktorku?" Karykatura ma być prezentem dla jednej z wf-istek, która niedawno w mojej szkole obroniła doktorat.
No niestety, ale nie mogę pokazać Wam całości pracy, bo jednak dowiedziałam się, że właścicielka portretu nie lubi być upubliczniana. Mogę za to pokazać Wam królika ^^ oraz część garderoby głównej postaci.




Ogólne wrażenia?
Nie było aż tak źle. Powiem nawet, że miałam niezły ubaw podczas projektowania pracy a później jej wykańczaniu. Jedyną realistyczną częścią pracy (którą zażyczyła sobie zlecająca) była twarz, której zresztą nie zobaczycie. Cała reszta ma bardziej ''bajkowy'' charakter.
Najszybciej rysowało się królika, najdłużej cieniowałam koszulę.
Praca została wykonana w formacie 40 x 26 , czyli mniejsze niż A3.
Czas pracy to około 4h (tym razem kontrolowałam ^^ ).

Niedługo pojawi się kolejne zleconko oraz dwa inne posty trochę z innej beczki (coś nowego u mnie).
Jutro już wyjeżdżam do domu^^. Nie mogę się już doczekać aż zacznę testować pozostałe techniki, na które do tej pory nie miałam czasu. Mam tyle planów i powiem szczerze, że pierwszy raz boje się, że zabraknie mi czasu przez te dwa miesiące na ich realizację.

A jak Wam mija czas przed tymi wakacjami?
Macie dużo planów? :)

26 komentarzy:

  1. Ja tak samo, mam tyle planów na wakacje na rysowanie, że chyba nie ma szans xD Hehe, na całe szczęście moje wakacje trwają o miesiąc dłużej :D Strasznie fajny pomysł na karykaturę :D
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz, studenckie wakacje - to jest coś ;)

      Usuń
    2. taaaa, gorzej jak się czegoś nie zda i trzeba się całe wakacje uczyć do września xD

      Usuń
    3. Zdolna jesteś, dasz radę ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na prezent, no i oczywiście króliczek cudny *u*. Czekam na kolejne zamówienia i prezentacje ^^

    Buziaczki, Niezdara
    http://to-ja-niezdara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle zachwycasz swoimi pracami!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak twarz, ale wszystko wygląda wspaniale! Gratuluję, idzie ci coraz lepiej. :) Cieszmy się wakacjami! Mam zamiar ''nołlajfić'' przed komputerem grając w gry, czytać (♥) i rysować.
    Pozdrawiam. ;*

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już tak dobrze nie ma ;) Nołlajfing to mój ulubiony sport, jednak moje spodnie mówią co innego i przydałoby się w końcu coś zacząć robić haha ;D

      Usuń
  5. Fajny pomysł na uczczenie obronienia doktoratu ;) Szkoda, że nauczycielka z Twojej szkoły nie zgodziła się na upublicznienie :( Królik wyszedł Ci niesamowicie! Normalnie jak kolorowanka dla dzieci, tak realistycznie... Będę czekała na nowe rysunki w wakacje! ;) Co do moich planów, to nie są one jakos mocno sprecyzowane, ale na pewno nie zamierzam siedzieć w domu i się obijać! ;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie! Życzę Ci więc powodzenia!

      Usuń
  6. Normalnie zakochałam się w tym baksie *.* Świetnie Ci wyszedł ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Heheheh królik to jest mistrzostwo <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rysunki :D Baks wygrywa wszystko :D !! <3
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś świetna i masz prawdziwy talent:*
    Gratuluję!
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :*
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że jednak nie pokazałaś tej karykatury :(
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...