czwartek, 9 czerwca 2016

Kącik Melomana #2

Odsłona druga, ciąg dalszy.
Tym razem ograniczam się do 10 utworów. 
Słuchawki w uszy lub na uszy i lecim :)
Zapraszam :)


Pirate Love Song - Black Heart



Our Last Night - Sunrise

Plan Three - All Or Nothing



>> ! Hollywood Undead - Sell Your Soul ! <<


Thousand Foot Krutch - Courtesy Call





Falling In Reverse-It's Over When It's Over




!! You Me At Six - Room To Breathe !! 

!! STRIA - Rise From The Ashes !!

!! Stria - Alive !!

!! Fight - All Good Things !!

 

32 komentarze:

  1. Ciekawa playlista. Powiem szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tymi utworami, ale nawet mi się spodobały ^^ Ostatnia piosenka jest genialna ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dosyć specyficzne, dobre jeśli się lubi tego typu muzykę :)
      No a ostatnia to szczególnie, dlatego jest ostatnia ;]

      Usuń
  2. Niektóre naprawdę fajne ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy przepada za tego typu dźwiękami xD

      Usuń
  3. Genialny zbiór ! :) Wiele przypadło nam do gustu ^-^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki kochana :* Piąteczka pod postem wstawiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dziękuję :) To, czyli udana playlista ;D

      Usuń
  4. Nie słyszałam żądnej z nich wcześniej, ale maja w sobie coś wciągającego, że chce się słuchać i słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW słuchasz takich utwórów o których ja nawet nic nie słyszałam, szacunek za gust :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem trochę wybredna, zdarza się, że pół dnia szukam muzyki i to ze słabym efektem. :) Lubię szukać perełek.

      Usuń
  6. Ciekawey gust muzyczny;) Juz rzadko kiedy slucham tego rodzaju muzyki;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne piosenki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Courtesy Call, musi być ciekawa, muszę zobaczyć! Na razie jestem na infie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, widzę Sell Your Soul, pamiętam, że strasznie się kiedyś tą piosenką jarałam i słuchałam w kółko :D Thousand Foot Krutch i Falling In Reverse też znam i lubię :D
    Masz dobry gust muzyczny!:)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Hollywood Undead, a ich piosenki są cudowne! :) Świetny blog, obserwuję!

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry blog ! :)
    Zapraszam do mnie - kolorowa18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem chora, leże w łóżku otoczona masą chusteczek i nic nie robię a mimo to poświęciłam czas na przesłuchanie wszyściusieńkich piosenek, które od razu poprawiły mi humor :) Uwielbiam ten kącik ^^

    Pozdrawiam Niezdara

    http://to-ja-niezdara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biedna, mnie też coś łapie ostatnio. Ciesze się, że mogłam Ci poprawić humor. Zdrowiej jak najszybciej, bo szkoda lata! :)

      Usuń
  13. Ciekawa playlista, tak szczerze to nie znałam wcześniej żadnej z tych piosenek i dobrze, bo dzięki Tobie poznałam kilka nowych! ;) szczególnie spodobała mi się "sunrise" :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ciesze się :D
      Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się ta piosenka You Me At Six ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie najbardziej z nich wszystkich :)

      Usuń
  15. Powiem szczerze, że niektórych wcześniej nie znałam :)
    Zapraszam do mnie :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...