czwartek, 16 czerwca 2016

23 # Pandzia - z miniaturowego zdjęcia.

Dzisiejsze zleconko zostało wykonane dla Pandzi. Nie znam Twojego imienia, ale mam nadzieję, że spodoba Ci się rysunek.

Mimo swojej prostoty portret wcale nie należał do tych najprostszy. A to ze względu na miniaturkę zdjęcia:
To jego maksymalny rozmiar, w powiększeniu się pikselował, co utrudniało rysowanie szczegółów. Wiele robiłam na czuja i niestety widać spore różnice w spojrzeniu. Praca została wykonana standardowo w formacie A4.

28 komentarzy:

  1. male zdjecia to duze wyzwanie! poszlo ci naprawde super! od razu da sie poznac ze to ta dziewczyna :D moze kiedys mnie narysujesz? hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że już o tym myślałam? :) Byłoby super.

      Usuń
  2. Swietnie narysowałas włosy ;) Widać dokładnie każdy szczegół. Twoje narysowane są takie zadbane, o jakich niektórzy mogliby tylko pomarzyć.. Szkoda, że zdjęcie takie małe, ale i tak poszło Ci swietnie! :)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby było większe, lepiej mogłabym narysować oczy. :)
      Dziękuję.

      Usuń
  3. Kolejny portret wyszedł Ci naprawdę świetnie *.* Lewe oko troszkę jest inne, nos tak jakby się skrzywił haha, ale ogólnie bardzo fajnie to wygląda i właścicielka jest zadowolona :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! W takim razie ja też już jestem zadowolona ;)

      Usuń
  4. Masz wielki talent ! <3 Świetnie naszkicowane ;3 Włosy perfekcyjnie ci wyszły ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak na jakośc zdj to i tak narysowałas to rewelacyjnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, w życiu nie udało by mi się zrobić portretu z tak małego zdjęcia, szacun :"D Wyszedł super i jestem pewna, że Pandzia będzie zadowolona :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny rysunek, szkoda że ja tak nie potrafie..No nic, pozostaje mi podziwianie "prac" innych :D
    Mój blog
    zapraszam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma w sobie jakiś talent. Ja podziwiam wiele umiejętności innych ludzi i przy okazji uczę się. :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę talentu. Już chyba nawet kiedyś wspominałam, że mój talent artystyczny ogranicza się do patyczaka z głową na pół kartki..
    Bardzo podobne! A rysowanie z miniaturki to rzeczywiście wyzwanie :)
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przygoda zaczynała się od patyczaków ;D

      Usuń
  9. Małe zdjęcie to mega duże wyzwanie.
    Kinia naprawdę masz talent i podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego ale do tej dziewczyny naprawdę pasuje ''pandzia'' :D Btw, śliczny rysunek i gratuluję podjęcia się takiego wyzwania. Małe zdjęcia to koszmar...
    Pozdrawiam! ♥
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam to rzeczywiście mnóstwo pseudonimów pasuje do ich właścicieli. Ciekawe :D
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa ;)

      Usuń
  11. Zawsze byłam zdania, że najlepiej Tobie wychodzą oczy. Zahipnotyzować się można :D
    A rysować z "rozjechanego" zdjęcia to naprawdę męka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć ;) Gdy zaczynałam swoją przygodę z rysowaniem, zaczynałam właśnie od rysowania oczu.

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...