poniedziałek, 27 czerwca 2016

25 # Rysia i BFF



Ocenę pozostawiam Wam
:)

20 komentarzy:

  1. Wow *0* Każdy detal, każdy najmniejszy szczególik - PERFECT! Bez zbędnego owijania w bawełnę przyznamy, że masz wielki taleńcior ! :D Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci idealnie nawet nie zauwarzyłam różnicy miedzy zdj a rysunkiem kazda linia jest tak idealnie zrobiona :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem! Porównując ten rysunek do poprzednich zrobiłaś wielki postęp w bardzo krótkim czasie. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. <3

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A długo weny nie było ;) Dzisiaj nawet śniło mi się, że rysuję. Jak tylko otworzyłam oczy, sięgnęłam po ołówek i skończyłam portrecik ;)

      Usuń
  4. Jejku, ale ślicznie rysujesz. Masz ogromny talent. Zadbałaś o niemal każdy szczegół. Jak popatrzyłam na to, że zrobiłaś nawet odbicie w okularach to takie wow. Gratuluję :D

    Pozdrawiam,
    Wiktoria, My world in small box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbicie chyba najbardziej mi się podoba :)
      Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  5. Jesteś nominowana do LBA! :)
     http://podrozksiazkach.blogspot.com/2016/06/12jest-lba-wiec-nie-ma-wyjscia-ale-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój jeżu! Ja też tak chcę <3
    Śliczny rysunek! No, ale niestety (a może stety?) mnie czeka jeszcze DUŻOOO pracy żeby dojść do takiego efektu. Gdy rysuję portrety szkic jest bardzo podobny, ale gdy zaczynam cieniować to podobieństwo gdzieś ucieka ;/
    Masz jakieś porady na to?
    Powodzenie i życzę dalszych sukcesów!
    Pozdrawiam. nelisioweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie tak dawno sama nie potrafiłam narysować czegoś takiego. To i tak nie jest jeden z tych rysunków, które wyszły mi tak jakbym chciała. Podobieństwo szkicem również potrafię złapać, choć zajmuje mi to dużo czasu. Jeśli chodzi o cieniowanie... Tu sama nie wiem, czy jestem wstanie cokolwiek doradzić. Nauczyłam się jako tako cieniować włosy - co poprawia bardzo moje rysunki. Ale jak się dobrze przyjrzysz to zobaczysz, że cieniowanie ubrań i twarzy wcale nie jest jakoś specjalnie dobre.
      Mogę powiedzieć Ci jak to robię:
      Najpierw kładę delikatną bazę ołówkiem F. A później cieniuję warstwami, od jaśniejszego do ciemniejszego w odpowiednich miejscach.

      Usuń
    2. Dziękuję za tak długą odpowiedź :)
      Nawet takiej się nie spodziewałem, ale do rzeczy. Możesz powiedzieć jak dokładnie to robisz? To znaczy bardzo powoli i mikroskopijnie (XD) czy jakoś inaczej? :)

      Usuń
    3. Wpadnę do Ciebie na bloga i w komentarzu napiszę, opierając się na Twoich pracach ;) Będzie łatwiej wytłumaczyć.

      Usuń
  7. No no to mi sie bardzo podoba. Świetna robota. Brawo;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć ja mam mieszane uczucia co do tego portretu. Mogłam go poprawić, ale lenistwo wzięło górę. :C

      Usuń
  8. Jeju aż zaniemówiłam. Naprawdę idealnie odwzorowałaś to zdjęcie *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...