wtorek, 7 czerwca 2016

Tygrys - długopisem na spontanie, etapy.

Dlaczego na spontanie?

Tygrys rysowany był całkowicie bez żadnego szkicu, w pociągu, tak o sobie jak to zwykle bazgra się w czasie nudnych wykładów, gdy nie mamy ochoty słuchać paplania nauczyciela.

Długopis jest całkiem wygodny, bo nie potrzeba nic więcej oprócz niego i zwykłej kartki z zeszytu lub od drukarki. Jedynym minusem jest wylewanie się tuszu, ale myślę, że aż tak mocno nie psuje to pracy, z której i tak jestem zadowolona. Jest to mój drugi rysunek zwierzaka a pierwszy drapieżnego kota.

Po tym doświadczeniu wiem już, że o wiele prościej rysuje się zwierzę niż człowieka. Inne ułożenie futra za wiele nie zmienia tego, co chcemy przedstawić. Inaczej jest z ludźmi: jeden cień lub jego brak decyduje, że nie wygląda już tak, jak należy.

Etapy:











30 komentarzy:

  1. Kto by pomyślał, że z takich oczu powstanie takie piękne dzieło. Wspaniały tygrys, mogę się w niego wpatrywać godzinami. Gratuluję talentu i trzymam kciuki za twą wenę.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    nobeauty-nobeast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie byłam pewna, czy wyjdzie, ale udało się :)
      Dziękuję za odwiedziny ;)

      Usuń
  2. extra ! Tygrys jest świetny! Bardzo mi się podoba, po raz kolejny zachwycam się Twym talentem. Ślicznie tu na blogu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja długopisem rysuję tylko jakieś bohomazy, nic szczególnego, ale Ty długopisem tworzysz coś niesamowitego. Zazdroszczę talentu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat mój pierwszy taki rysunek długopisem "na poważnie", cała reszta to także bohomazy :)

      Usuń
  4. WOW! Nie no, piękne! Gratuluję talentu! Prześlicznie zrobiony tygrys. Ja kiedyś miałam taką książkę jak rysować zwierzęta - krok po kroku. Korzystałam z niej bardzo często :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, w sumie nigdy nie myślałam o korzystaniu z jakiś poradników, ale może niedługo zacznę, podejrzewam, że znalazłabym tam wiele przydatnych wskazówek :)

      Usuń
  5. Wow, wyszedł super!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Czad i wielkie wooooooow! Podziwiam za wytrwałość. Jestem wielką fanką Twojej twórczości.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Masz mega talent!

    Cudowny jest <333

    OdpowiedzUsuń
  8. No kurde to to mi się podoba. Takie z pazurem.Coś co lubie;)
    Pozfrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny tygrys :) Ja jednak zawsze mam trudności z futrem, nie umiem tego zrobić tak by nie przesadzić xD Może po prostu brak mi cierpliwości. Pozdrawiam! :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma chyba jakąś piętę achillesową. :)

      Usuń
  10. U mnie o długopisie zapomnij, a o kartce w kartkę tym bardziej - przez to nawet bazgroły na lekcji mi nie wychodzą i jeśli nie wzięłam książki, to jestem skazana na 45 minut biadolenia czym się różni człowiek od człowieka ;_;
    Fajny ten Twój tygrys!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, a mogłabyś spróbować. Kto wie.. : )

      Usuń
  11. Jaki słodziak <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ślicznie rysujesz! Moja przyjaciółka też się tym zajmuje i podesłałam jej linka do Twojego bloga :D Tygrysek super!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ten tygrys jest genialny *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bazgranie podczas wykładu nauczyciela... Skąd ja to znam..? :D
    Ten tygrys jest nie-sa-mo-wi-ty!! Naprawdę, mówię to bardzo szczerze :) Jestem pełna podziwu, ze za pomocą długopisu stworzyłaś takie cudo! Oby tak dalej!
    Widzę też, że oprócz rysowania wyciągasz różne wnioski dotyczące techniki. To na serio fajne ;)
    Pozdrawiam!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką właśnie miałam myśl, aby uczyć się na bieżąco i opisywać doświadczenia nie tylko dla siebie ale też dla innych, którzy próbują sztuki tak jak ja. :)
      Dziekuję za odwiedziny

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...