wtorek, 28 czerwca 2016

Wakacyjne wyzwania + smutne info.

 Tak, tak wiem. WAKACJE!
Nie da się nie zauważyć. Jest to temat, który krąży na blogsferze dokładnie od 24 czerwca.
Zastanawiałam się czy i ja mam zrobić na ten temat post no i ostatecznie pomyślałam, czemu nie?

Nie będę wam się tu rozpisywała jakie to wakacje nie są super i ile mamy przed sobą wolnego czasu.
Pomyślałam, że dobrym wpisem będzie coś, co nie pozwoli mi zapomnieć (a Wy świadkiem), że mam jakieś postanowienia, cele i wyzwania, które kazałam sobie zrealizować do końca sierpnia.

Nie przedłużając, przejdźmy do rzeczy!



Ukończenie wszystkich zleceń!

Ale to wyzwanie stawiam sobie do końca lipca. I tutaj moje info: Nie wiem czy zrobię następną kolejkę. Dlaczemu?
Zwyczajnie nie wyrobię. Myślałam, że jakoś uda mi się prześlizgnąć, bo w końcu tyle wolnego czasu i wgl... ale. Przede mną egzaminy a co się z tym wiąże - muszę ogarnąć materiał. No i to niestety będzie kolidowało z moim czasem. Macie w zupełności rację, że są wakacje i jak to jest, że wolę się uczyć przez ten czas. Sprawa wygląda w ten sposób, że pierwszy raz w życiu zależy mi na jakiejś szkole i wykształceniu bardziej niż zwykle. Nie mogę wypaść źle a tym bardziej później być złym pracownikiem.
Myślałam nawet aby zawiesić blog do tego czasu, ale powstrzymałam się i po prostu moje prace nie będą się pojawiały aż tak często. Nadrobię to innymi, nudnymi wpisami - jeszcze nie wiem o czym.


Powtórzenie całego materiału z pierwszego roku!

Wiecie dlaczego.


Ogarnięcie teorii z prawka!

Wybieram się od września - trzymajcie kciuki ;)


Namalowanie obrazu akwarelami w dużym formacie!

 Abstrakcja to coś co kocham. Już nawet zaczęłam, ale wiecie (lub nie wiecie) - to proces wymagający czasu i nie pozwala na popełnienie błędu. Mam nadzieję, że do końca sierpnia jeszcze go Wam pokażę już w całości. :)

Zapełnienie kilku dodatkowych koszulek w segregatorze z rysunkami.

Z tym może być kłopot, ale myślę, że od czasu do czasu chwycę za ołówek, kredki lub cokolwiek innego.


Eksperymentowanie z innymi technikami

 

Ukończenie Księgi Pierwszej mojego opowiadania.

Wolałabym zacząć pisać już drugą, tą bardziej kluczową, ważniejszą, ciekawą. No ale póki co muszę zakończyć pierwszą.


To chyba byłoby tyle w temacie. A Wy postawiliście sobie jakieś wyzwania na te wakacje? :)

22 komentarze:

  1. Kochana my poczekamy,a Ty działaj ze swoimi ważniejszymi sprawami.Trzyamam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzymy powodzenia w zdawaniu prawka :* ;D Na pewno dobrze Ci pójdzie :) Tez u nas się pojawił post o wakacjach i takich planach :)) Czekamy na efekty malowania akwarelami :) Dałyśmy piąteczkę :3 Super wpis. :3 Pozdrawiamy i ślemy byuziole :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    Ja wiem, że ostatnio rzadko coś u ciebie komentuję, ale czytam i będę czekać na więcej!
    Pozdrawiam
    Kot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też mam coraz mniej czasu aby robić coś na blogu, a tym bardziej odwiedzać inne. No robię co mogę, dlatego Cię rozumiem ;)

      Usuń
  4. Powodzenia w zdawaniu! Na pewno ci się uda :)
    Naprawdę czekam niecierpliwie na ten obraz i na pewno będzie cudowny ^^
    Życzę powodzenia i wytrwałości w swoich celach i miłych, a przede wszystkim bezpiecznych wakacji!
    Pozdrawiam! =^_^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Przyda się.
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Mam trochę zadań na wakacje, ale sprowadzają się raczej do przyjemności związanych z rozwijaniem się, Twoje są dużo trudniejsze, powodzenia z nimi ;)

    Zostałaś nominowana do LBA!
    http://zkredkami.blogspot.com/2016/06/libster-blog-award.html

    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka, trafilam, na twoj blog przez przypadek, ale jest swietny.

    bardzo podoba mi się jego tematyka. życzę powodzenia w zdobywaniu prawka, ja obecnie jazdy wyjeżdżam :D

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominacja LBA :P

    http://nelisioweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nieźle masz wypełnione to lato planami. Mam nadzieję, że zdążysz wszystko wykonać ;) Życzę powodzenia w dążeniu do celów i marzeń! Nie martw się. Prawdziwi, wierni czytelnicy zaczekają, a Ty w tym czasie będziesz mogła sobie ogarnąć wszystko wokół siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog to dodatek do zycia więc dobrze robisz :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji celów. Pamiętaj są rzeczy ważne i ważniejsze.

    Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...