sobota, 30 lipca 2016

Przegląd rysownika - lipiec 2016

Nadszedł w końcu post, który pewnie większość z Was chciałaby zobaczyć. Tym wpisem rozpoczynam kolejną serię postów "Przegląd rysownika". Będą się one pojawiały zawsze pod koniec danego miesiąca, a to co w nich znajdziecie to moje prace - od badziewnych szkiców do skończonych rysunków (wyłączając z tego zlecenia).

Zacznę od tych najgorszych i najmniej istotnych.
Do końca nie wiadomo, po co właściwie powstały. Trochę z nudów, trochę po to, aby poćwiczyć. Takie zwykłe, dziwne i nieraz śmieszne.

Miała z tego wyjść kaczka w locie, ale ostatecznie z nogami coś mi nie pasowało. A, że byłam w tym czasie u chłopaka i on tak samo jak ja miewa napady czarnego humoru, dorobiliśmy mu nogi i ręce. I tak oto powstała "Serwująca kaczka".

WONSZ

Próba narysowania Marcina, ale za bardzo się ruszał i nie chciał portretu, dlatego zdążyłam narysować tylko jego ucho. Później mi też się już nie chciało.

Takie tam oczko i fajka. To czoło jak zawsze musiało mi nie wyjść.

Kawałek wieżyczki na stacji PKP w Kostrzynie nad Odrą.

Dzieci zamknijcie oczy x,x . Tak naprawdę zawsze lubiłam rysować nagie, kobiece ciała. A jakoś mnie wzięło na perwersję. Te stopy - czarne/niebieskie to próba ułożenia ich względem podłoża. Chciałam sprawdzić, jak wyglądają lepiej.


Nieudany szkic.

Toskafka i zaznaczone promienie światła oraz cień. Prawdopodobnie ją kiedyś narysuję kredkami.

A to właśnie robi się z nudy, gdy trzeba czekać 2 godz. na pociąg u ojca w zakładzie. Dobrze, że przynajmniej miałam przy sobie zeszyt i długopis.

 
To tak samo...

Ostatnio bawiłam się trochę tabletem graficznym, ale tylko w oparciu o szablony rysunkowe znalezione w sieci. Mam zepsuty skaner :c, ale pomyślałam, że warto nauczyć się kolorować. Niestety... mój tablet jest dość uszkodzony i zbyt mocno mi tnie. Dlatego zaprzestałam na 2 i 1/2 rysunku.



Przypominam, że poza kolorowaniem, nic tu sama nie robiłam.


Trochę lepszej jakości szkice, które w przyszłości chciałabym zrealizować oraz inne dziwne twory.
Ona wgl mi kogoś przypomina, z jakiejś bajki.

Poza kolesiem po prawej, bardzo mi się spodobał. Może niedługo zobaczycie rysunek wykończony.

Ostatnio coś mnie wzięło na tego typu klimaty. Mhrocznie.

Ćwiczyłam tu rysowanie dłoni. Rysowałam je, patrząc na swoje, w różnych pozach. Jak mi idzie? :D

Stopa też musiała być. Nawet zaczęłam ją kolorować, ale inne rysunki odwróciły od niej moją uwagę.

Takie coś. Sprawdzałam, jak te kolory wyglądają obok siebie.

Ten nie jest dopracowany, jest najświeższy i z pewnością narysuję coś takiego.

W końcu czas na prace "grubszego" formatu. Zaczęte i niedokończone lub całkowicie zakończone. Takie... ładniejsze. :D

Ten był zrobiony jeszcze na początku lipca. Dość dawno i przedstawia tańczące duchy.


Elfka. Mam do nich słabość. Ale jej twarz wygląda przeokropnie. Użyłam do jej narysowania kredek akwarelowych - włosy, suchych pastel - tło i bambino - odzienie.

Borg z mieczem runicznym. Rysowałam pastelami. Nie przewidziałam, że skończy mi się odcień brązu i dlatego przerwałam. W każdym razie nie podoba mi się za bardzo. Za staro wyszedł. Może wiecie jak poprawić?

Demoniczny chłopak z piłką do nogi. :D Nie wiem czemu lubię takie klimaty.


Czacha. Ale jeszcze jej nie skończyłam. Uważam, że z tych wszystkich prac jest najlepsza :3


Zaczęty portrecik. Może zgadniecie, kogo ma przedstawiać? :)
Znów elfka. Kredki akwarelowe bez rozmazywania. Tylko coś z czołem nie tak.

Metamorfoza mojego bardzo starego rysunku. Niestety nie pomyślałam, aby zrobić jego zdjęcie. Pomysł zaczerpnęłam z jakiejś gry, nie pamiętam jakiej. Dopiero teraz go pokolorowałam - kredkami bambino.



To by było na tyle w tym miesiącu :)
Staram się jak najwięcej rysować właśnie spontanicznie. Lubię przyglądać się otoczeniu i odwzorowywać je.

Twory akwarelowe już widzieliście więc ich nie wstawiałam.
Która z prac Wam się spodobała?
Którą powinnam rozwinąć, dokończyć, zrealizować? :)

26 komentarzy:

  1. Świetne szkice i rysunki, najbardziej pdooba mi się czaszka i ostatni rysunek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ta kaczka mnie rozbroiła :D Bardzo podoba mi się ta praca z tańczącymi duchami, ma fajny klimat, i fajna ta czacha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo rysujesz, widać, że poświęcasz się pasji całkowicie ;) A tak wogóle wszystkie prace tego miesiąca, które przedstawiłaś są śliczne =D
    zwyklekreskinapapierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie! Coś czuję, że to będzie moja ulubiona seria :D Heh. Od razu rozbawił mnie pierwszy rysunek. Mimo, że zrobiony "na szybko" to coś w sobie ma. Przynajmniej teraz wiem jak wygląda ucho Marcina :P Oczko wyszło spoczko. Trochę się zrymwało... ;_; Heh. "Nic co ludzkie nie jest mi obce" :D Zjadłabym truskaweczkę. Rysując ZAWSZE ćwiczymy, więc warto to robić, nawet jeśli ma być to... kran :P Kolorowanie się jeszcze trochę poćwiczy :) Co nie?! Ale i tak mi się podoba. Trening czyni mistrza. Niedługo Twoje dłonie będą perfekcyjne :D Idzie Ci nieźle. Ostatni szkic bardzo mi się spodobał. Fajnie by było gdybyś dokończyła ^^ Te tańczące duchy ciekawie wykonane. Jeżeli chodzi o panią elf to rzeczywiście twarz niezbyt przyjemna. Nie mam pojęcia jak poprawić borga. Ja tu jestem tylko od oceniania :D haha. WOW! Ta czaszka fajnie wyszła. Gratuluję. Szkoda, że to już koniec ;_; :D Czekam na kolejny wpis z tej serii. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorowaniem nadal ćwiczę :D Mam nadzieję, że pójdę w dobrym kierunku. Dziękuję Ci za komentarz i pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Tańczące duchy są najlepsze :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajny pomysl na posta, Widze ze probujesz wszystko rysowac;) Wiele bardzo fajnych rysunków;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te twoje rysuneczki :)

    Szczególnie, te kolorowane :)

    Życzę powodzenia w rysowaniu i w całej twojej twórczości artystycznej :)

    Zapraszam http://swiatwidzianyczamikozki.blogspot.com/ :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam sie z toba ze czaszka tego zwierzaka jest najlepsza :)
    podziwiam ze az tyle narysowalas. u mnie z czasem momentami jest marnie i gora jeden rysunek uda sie stworzyc
    http://claudia665.blogspot.com
    zapraszam do siebie, doslownie przed chwila dodalam posta z nowym rysunkiem. moze ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tym zebraniem wszystkich rysunków z miesiąca. Może Ci go nawet kiedyś ukradne? :D Wskakuj na google+ mam sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kradnij, ja już go też ukradłam Lazurkowej Sztuce :D

      Usuń
  10. tworybazgroły dają najwięcej frajdy i inspiracji, uwielbiam je robić. ciekwy szkicownik ;) rysuj jeszcze więcej, jesteś na dobrej drodze

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne szkice, a rysunki tabletem graficznym po prostu genialne
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba czacha! :D
    Przeglądając stwierdzam, iż to trochę jest takie psychodeliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre szkice są genialne, aczkolwiek to rysunki jak zawsze mnie zachwyciły ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Naprawdę niesamowite rysunki! Zresztą jak zawsze ;) Fajnie, że masz pasję, którą pielęgnujesz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rysunki! Oby tak dalej :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe rysunki :P
    ładne :)

    grlfashion.blogspot.com
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejo ♥ Wróciłam po dość długiej przerwie (niedługo zapewne na blogu u mnie http://to-ja-niezdara.blogspot.com/ będziesz mogła zauważyć kilka zmian no i nowego posta ^^). Nie miałam jakoś siły zaglądać do komputera ani na inne blogi :( (ja zua) ale patrzę na Twój i myślę sobie "woah ile zmian" O.o Co do rysunków, no czacha i ręce są moimi ulubieńcami. Co do tych rysunków, czachę zostawiłabym tak jak jest *-*, mogłabyś dokończyć tą stopę xd, no i oczywiście wieżyczkę :) Nie no musiałabym się rozpisać żeby wszystko wymienić. Ale podsumowując seria genialna ♥

    Pozdrawiam i ślę buziaczki, Niezdara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiele z nich zapewne dokończę lub narysuję na nowo, na czysto :) Ciesze się, że wróciłaś. Z przyjemnością zajrzę zobaczyć co nowego przyszykowałaś :)

      Usuń
  18. Moim zdaniem ta czaszka jest najlepsza :)
    Pozdrawiam - MG
    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo narysowałaś, fajnie że szkicujesz jak tylko masz okazję, to na pewno wychodzi na dobre:) Co do czoła w przedostatniej postaci to myślę, że jest w porządku, wystarczy wydłużyć nos, który jest trochę za krótki i to sprawia, że twarz wydaje się płaska. Bardzo podobają mi się tańczące duchy i rysunki z wężami, ogólnie mroczne klimaty to coś co lubię:)
    P.S. opowiadanie przeczytam, ale na razie chce nadrobić blogowe wpisy i komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kaczoczłowiek!!?? WTF!!?? xDDDDD Znecydowanie czarny humor. Leżę xD Chcę zobaczyć skończoną czaszkę, jesli można ;)
    pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...