piątek, 1 lipca 2016

26 # Pandzia i Baniusia


Czas rysowania: ok 5 h
Format: A4 

19 komentarzy:

  1. Świetne! Chciałabym tak rysować ludzi. Na razie wychodzą mi raczej mocno średnio xD
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie są idealne. No cóż, wciąż wiele pracy przede mną. :)

      Usuń
  2. idziesz w bardzo dobrym kierunku. Podoba mi się ten rysunek. Kupiłabym na twoim miejscu trochę więcej ołówków o różnych grubościach no i popracowała trochę nad twarzami a prace będą ideolo. <3
    Nie hejtuję jak coś, pomagam :))) masz naprawde talent
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, te twarze zawsze mocno zmieniam. Trochę mam problem z cieniowaniem, a ołówki mam od 4H do 8B, łącznie z F.

      Usuń
  3. Coś mi się nie podoba w tym rysunku, tylko nie wiem co... :( Włosy Pandzi (chyba to ona...) są śliczne!
    Pozdrawiam. <3
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się teraz przyjrzałam to wg mnie oczy są krzywo.

      Usuń
    2. Tak, masz rację. To chyba to. :D

      Usuń
  4. O tak, włosy są przepięknie pocieniowane :) Po raz któryś już muszę przyznać, że podziwiam za wytrwałość i cierpliwość. Pozdrawiam! :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najbardziej udana część w tym rysunku hehe ;D

      Usuń
  5. Na nastolatki raczej nie wygladają :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetnie narysowany portret *.* Normalnie skradł moje serducho ♥
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny rysunek

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...