sobota, 16 lipca 2016

29 cz. II # Ashton Irwin

Zaczęłam nabierać nowego tempa. W ciągu trzech dni napisałam kolejny rozdział - co jest u mnie co najmniej dziwne, ale to może wynika z faktu, że zbliżam się do punktu kulminacyjnego. Myślę, że uda mi się zmieścić w 20 rozdziałach - co byłoby super. Wolałabym pisać już zresztą część drugą, która wniesie tak naprawdę najwięcej w całym opowiadaniu i będzie tą kluczową. No, ale jestem już coraz bliżej zrealizowania tego. Jeszcze połowa ^^.

Jeśli chodzi o portrecik. Dzisiaj narysowałam (no w sumie skończyłam rysować) Ashtona Irwina z zespołu 5 Seconds to Summer. Jest to kolejne zleconko dla... nie wiem kogo ;) Zainicjowany zresztą przez Doris San.



 Niestety jakość zdjęcia nie pozwoliła mi na stworzenie tak szczegółowego rysunku jak poprzednio. Nie jestem zadowolona z oczu, za to rozczapierzone włosy wyszły mi całkiem, całkiem. Wg mnie ubranie wygląda zbyt płasko. Próbowałam coś pokombinować z tym, ale nie wychodziło no i zostało tak jak jest. (Straszne są te oczy ._.)

To tak z moich uwag. A co Wy sądzicie o tych elementach? Co Wam się podoba a co nie?
Z czym mam popracować, może macie jakieś rady?

Na dzisiaj to by było raczej wszystko.
Pozdrawiam i do zobaczenia. :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze oddałaś proporcje, jeżeli czegoś brakuje to większego cienia właśnie w okolicach oczu oraz na koszulce i podejrzewam, że przez to coś ci w tych miejscach nie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to właśnie to, co piszesz :)

      Usuń
  2. WOW! Świetnie, świetnie i jeszcze raz świetnie! Jaki genialny portret ;3 Masz wielki talent :)) Tylko zazdrościć ;3 Świetny post ;) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. You have a very cool blog! Do you want to follow each other? Let me know in the comments on my blog.
    Have a good day!
    ↝ My blog "Demilla". Welcome! ↜

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczy faktycznie wyszły troszkę śmiesznie, aczkolwiek reszta całkiem fajnie się prezentuje ^^ Ogólnie portrecik bardzo mi się podoba ♥ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez obrazy dla modela.
    Zaglądam na post i sobie myślę, czemu takie to krzywe i dziwinie chude, umiesz lepiej, a potem zdjęcie niżej. Oh, on tak wygląda? Welp :D
    Cienie są byt jasne i mało wyraźne, użyj akcentów ołówka 8B, to uzyskasz dużo więcej głębi.
    Good job tho <3 Zwłaszcza, że zdj średnio wyraźne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, poprawię. :D Zobaczę co z tego jeszcze uratuję. :P

      Usuń
  6. Niesamowite! Uderzające podobieństwo. Włosy świetne. Ta bluzka faktycznie trochę dziwna, ale to wina zbyt mocnych kontórów. Powinna być trochę miękciej nrysowana i byłoby o wiele lepiej ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra uwaga. Jeszcze dam radę to naprawić. :)

      Usuń
  7. No może oczy rzeczywiście troszkę dziwaczne, ale ogólnie portret wyszedł fajnie. Sama się zabierałam do narysowania jakiegoś, ale to chyba za trudne jak dla mnie. Oczywiście spróbuję :) Ćwicz dalej, a będzie coraz lepiej. Już i tak Cię bardzo podziwiam, bo rysujesz świetnie. Powiesz mi jakimi ołówkami to robiłaś? :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz i szyja: F, B, 3B, 4B, 6B. Włosy: 2H, B, 4B, 8B. Ubranie: 4B, 5B, 7B, 8B. :D
      Zawsze sporo ich jest.

      Usuń
  8. Fajnie Ci to wyszło naprawdę;) Teraz prosze o mój hehe. No to gratki, że masz w sobie tyle zapału i motywacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Portret - szczególnie proporcje wyszły ci świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...