sobota, 23 lipca 2016

30 cz. I # Calum Hood

Przyznam szczerze, że po powrocie do domu, mocno się rozleniwiłam. Dopiero wczoraj nabrałam takiego powera by zacząć działać. Mogę jednak wrócić z większą siłą niż przedtem, z czego się cieszę. Od wczoraj udało mi się narysować trzy rysunki (wliczając w to dzisiejsze zlecenie). Ogólnie sporo rysuję w te wakacje - wiele z nich nie jest jednak na tyle dobra, by robić dla niego osobny post. Dlatego pod koniec lipca (niestety, nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę), który właśnie się zbliża - zrobię post, w którym zaprezentuje wakacyjną galerię lipca. :)

To tak z info. A teraz portrecik :)


I zdjęcie dla porównania:



Ocenę jak zawsze pozostawiam Wam :)

22 komentarze:

  1. Rewelacyjne!!Już się nie mogę doczekać,tych lipcowych prac

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie go odwzorowałaś *.* Ten pomysł z wystawą lipcowych prac jest genialny :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega! Bardzo podobają mi się Twoje prace. Masz niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle bardzo podobny ;)
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  5. Od wczoraj 3 rysunki? ;o
    Mi jeden zajmuje 3 dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic szczególnego w nich nie ma, poza chęcią tworzenia. :P

      Usuń
    2. Nic szczególnego?! Ta prędkość jest boska :D ja ZAWSZE rysowałam po min 6-10h jedną pracę, ostatnio robię to nawet jeszcze dłużej. Podziwiam tępo, zwłaszcza, że prace masz ładne. + widzę improvement w cieniowaniu :D Dłoń wygląda super pod tym wzgledem

      Usuń
    3. Nie są tym razem za ciemne :)Tylko ten czwarty palec taki krzywy, heh.

      Usuń
  6. świetnie wyznaczasz proporcje :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przy tej dłoni coś mi się nie podoba. Dziwnie wygląda.

      Usuń
  7. Ranyy, ale pięknie szkicujesz♥

    Proszę o klik, Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Naprawdę dużo pracujesz. Gratuluję :)Nie mogę doczekać się tego posta pod koniec lipca. Ta praca podoba mi się. Ciągle jestem pod wrażeniem tego jakie cuda można zdziałam ołówkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś naprawdę dobra... naprawdę dobra.
    Jeszcze dużo pracy jeśli chodzi o cieniowanie, ale talent masz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na galerię lipca :) Świetna praca, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo. Świetnie Ci to wyszło. Szacun;)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał... ja nie mam talentu do portretów, ale patrząc na twoje prace od razu chce mi się je rysować...
    zostałaś nominowana do LBA szczegóły na moim blogu:DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz drugi xD Poczekam z parę dni zanim opublikuję, bo pewnie może się coś jeszcze wykluje. :)

      Usuń
  13. Wow! Świetne ^.^! Coraz lepiej Ci idzie! Cienie - boskie, czasami mi ich gdzieś brakowało, ale tak minimalnie. Wiadomo - wszystkiego nie idzie odwzorować. Nie widzę już jakichś takich rażących błędów, jeżeli w ogóle jakieś widzę. Jedyne co to twarz wydaje mi się taka... pusta? Ale to może dlatego że nie ma tych pieprzyków :/. 5/5 (~^,')~!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci wyszło :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...