wtorek, 26 lipca 2016

Aanima i jej prace - postacie z opowiadania.

Bardzo cenię utalentowanych, młodych artystów. Ciesze się zawsze z takiego odkrycia, które większymi lub mniejszymi krokami, rozwija się dążąc do sukcesu.
Chciałabym Wam przedstawić prace pewnej utalentowanej dziewczyny Alicji, którą znajdziecie pod pseudonimem Aanima.
Link do jej stronki

U Alicji zamówiłam kilka prac i myślę nad kolejnymi. Wykonała mi już ich 4 i nie byłabym sobą, gdybym w jakiś sposób się nie odwdzięczyła. :) Aanima jest początkującą artystką i tworzy mangowe postaci w programie Paint Tool Sai.

Pierwszym w ogóle rysunkiem, o który poprosiłam, był mój portrecik. Ciekawie jest zobaczyć samego siebie w wersji anime. A oto on:


Miałam naprawdę roześmianą gębę, widząc ten rysunek! :D

Aanima urządziła na swojej stronce akcje, w którym wykonuje rysunki za pomocą opisu postaci. Prace wykonuje za darmo i idzie jej naprawdę szybko i dobrze. Oto prace, które wykonała dla mnie i są to postacie z mojego opowiadania. Kolejno: Ellena Rose, Borg oraz Ognisty Duch.


Najbardziej zadowolona jestem z Ognistego :D Borg wyszedł trochę na zbyt wesołego. No ale Ellena jak to ona, buja w obłokach.

Jeśli jesteście chętni, by otrzymać rysunek od Aanimy, piszcie do niej na stronce. Nie zapomnijcie polubić no i wgl! Ona bardzo chętnie przyjmuje wszelkie zlecenia i zapewniam, że będziecie zadowoleni. :)

13 komentarzy:

  1. wooow... ma dziwczyna talent... chtnie u niej coś zamówię no i na pewno wpadnę na stronkę :)
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te rysunki, szczególnie podobają mi się mężczyźni, ich postura, twarze, włosy, ubrania po prostu WSZYSTKO!:D
    Sama próbuje rysować swoje postacie, ale za chiny mi nie chce wyjść:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie rysowania Borga, ale nie przewidziałam, że mi się jeden kolor pasteli skończy.

      Usuń
  3. Ciekawe prace choc nie przepadam za tego rodzaju rysunkami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ognisty duch wyszedł jej naprawdę przystojnie :)
    Ma niesamowity talent :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te prace. Szacunek dla niej za tak duży wkład i poświęcony czas. Ma wielki talent i musi go ciągle rozwijać. Chyba najbardziej spodobała mi się Ellena :D Te oczy ♥ Na drugim miejscu Ognisty Duch :) Oczywiście wszystkie świetne, ale jeżeli miałabym uporządkować je w skali to wyglądało by to właśnie tak :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie dobiera kolorki do prac, wydaje mi się, że przez to są takie delikatne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W wersji anime wyglądasz naprawdę słodko :D Ogólnie to dziewczyna ma naprawdę talent i prace bardzo mi się podobają ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne prace, na pewno zerknę do niej

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Link jest nieaktualny :P Tu mam aktualny :D

    https://www.facebook.com/aanimakoc/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...