niedziela, 17 lipca 2016

Inspiracje: Tillith - wodne farby w okręgu.

Cześć! 

Ostatnio wzięło mnie coś na poszukiwanie inspiracji. Szukałam czegoś, co mogłabym stworzyć sama, z wykorzystaniem tego, co już mam zakupione. Trafiłam w końcu na bardzo ciekawą technikę malowania wodnymi farbami, robiąc to tylko w obszarze zakreślonym przez okrąg.

Tillith tworzy wiele niezwykłych prac. Możecie tam znaleźć: mgławice, góry, nocne niebo a nawet planety. Podczas oglądania urosło we mnie pragnienie, by stworzyć coś podobnego. Myślę, że zrobię to już nawet dzisiaj i na pewno podzielę się z Wami wrażeniami.

Chętnych posiadaczy farb akwarelowych zapraszam do wspólnego tworzenia i dzielenia się spostrzeżeniami. :) Może wyjdzie nam z tego ładna galeria? :)

Zapraszam do obejrzenia jednego z filmików artystki:



Więcej znajdziecie pod tym linkiem: KLIK
No i dajcie znać, czy podejmujecie się wykonania takiej pracy. :)
Z chęcią zobaczę :)

23 komentarze:

  1. Na pewno spróbuję wykonać taką pracę, ale dopiero za tydzień, bo wyjeżdżam :/
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawach wypoczynkowych? :D Czy z musu ?

      Usuń
  2. To jest niesamowite! Ale jak ona zrobiła te białe elementy? To biała farba tak ładnie kryje inne kolory? I jakim cudem jej się to nie rozmyło poza okrąg skoro tyle wody użyła? Wogóle pięknie to wygląda jak te kolory się rozpływają po kartce:)
    Akurat wczoraj patrzyłam na necie ile kasy musiałabym wydać, aby skompletować przybory potrzebne do rysunku akwarelowego. Poleciłabyś mi jakieś nie drogie ale w miarę dobre farby? Tak do 30 zł jeśli się da;)

    Wymyśliłam akcję związaną z twórczością, mam nadzieję, że się skusisz:)
    http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/2016/07/akcja-moja-przestrzen-tworcza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe elementy białą farbą. Niektóre też ścierała czystym, suchym pędzelkiem lub ściereczką. Przed chwilą zrobiłam jedną taką pracę i nie ma problemu z rozlewaniem się farby po bokach. Bardziej jest zbita na środku, bo kartka mięknie i się zapada. Grunt to nie wyjechać poza linie. Wtedy to ładnie wygląda, mi trochę nie wyszło niestety. No i nie ma tego efektu połysku, bo nie miałam białej farby :c Zrobiłam jeszcze 3 inne ale już w własną inwencją twórczą xD
      Jutro je pokaże hah
      Ja kupowałam tylko blok do farb z kooh i nora , ale nie pamiętam ceny. Farby miałam już stare, w domu więc na razie nie kupowałam nowych.

      Z checią zajrzę. :)

      Usuń
    2. Ale w sumie bardziej jestem ciekawa, na jakim papierze to malowała, bo z łatwością zbierała nadmiar farby.

      Usuń
    3. Jakbyś się dowiedziała jaki to blok to daj znać:)

      Usuń
  3. Wow! Świetne prace tej dziewczyny. Czekam z niecierpliwością na Twoją :) Nigdy nie malowałam farbami, bo na razie skupiam się na ołówku. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Ja też nie xD
      Prace są już gotowe, ale cudów nie ma. :P Jutro wstawię.

      Usuń
    2. No to nie mogę się doczekać :) :P

      Usuń
  4. No świetna sprawa takie coś robić. Ja się do malowania nie nadaję hehe
    No to czekam na Twoja pracę;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna inspiracja - też kiedyś oglądałam ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa inspiracja.

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik jest genialny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elo!
    Dawno mnie tu nie było
    Cześć, jeśli mnie pamiętasz
    To nie tak, że już mnie nie interesuje twój blog
    Otóż on mnie bardzo interesuje
    I oglądam wszystko co tu publikujesz
    Tylko, że jestem leniwa i nie chce mi się tego komentować :P
    Mam małą prośbę *robi maślane oczka*
    Czy narysowałabyś mi tego oto tu w linku poniżej słodziaczka??

    Oto my crush :'D http://2.bp.blogspot.com/-6Gn-ue7C0EQ/VVYksH2kErI/AAAAAAAAAGM/-jraacNzp2M/s320/21.png

    Odpowiedz w komentarzu czy narysujesz, jeśli tak to na kiedy i czy wstawisz to na blog czy wyślesz mi na e-maila
    A jeśli wyślesz na e-maila to powiadom mnie o tym na moim blogu: http://blogmojezyciemojapasja.blogspot.com/

    Z góry dzięki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dla mnie tyle zrobiłaś już przy tym komentowaniu. Nie mogłam nie pamiętac o Tobie :)

      Usuń
    2. Dziękuję 😘 myślałam, że może już nie pamiętasz
      A narysujesz? *proszę 😍*

      Usuń
  9. A widziałam akurat kiedyś ten filmik, pięknie maluje ta pani :D Z niecierpliwością czekam na Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądając ten filmik, aż nie mogę się nadziwić jak on to robi *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie mogłam wyjść z zachwytu.

      Usuń
  11. Niesamowita inspiracja :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...