czwartek, 21 lipca 2016

"Moja przestrzeń twórcza"

Witajcie! :)

Mam przyjemność wzięcia udziału w akcji organizowanej przez Klaudię z bloga Saga o Ludziach Lodu w rysunkach.

Link do akcji: KLIK Zachęcam Was do wzięcia w niej udziału! :)

Nie przedłużając. Akcja polegała na wstawieniu zdjęcia, które przedstawiać miało moje otoczenie, miejsce, w którym tworzę. Sama tematyka jest uniwersalna i nie dotyczy jedynie rysowania - może być ro również czytanie, pisanie i cokolwiek innego. Jako, że częściej rysuję niż robię cokolwiek innego - moim tematem będzie właśnie przestrzeń dotycząca rysunku. ;)


Moje burko postawione jest zaraz przy oknie, dzięki czemu mam sporo światła. Po prawej stronie znajdują się wszystkie te rzeczy, po które najczęściej sięgam. Kawa oczywiście musiała się znaleźć. W pudełeczkach przy ścianie są posegregowane kolorystycznie stare pastele. Muszę je kiedyś wytracić, szkoda wyrzucać. Macie tam kredki akwarelowe, bambino, trochę żelków xD, ołówki, wiszery, pędzle. Puzzle po to, by nic mi nie wpadło w dziurę, którą zasłaniają. Wszystkie bloki, kartki i zestaw kredek chowam pod biurkiem, we wnęce.

Wszystko raczej układam w ten sposób, aby było mi jak najwygodniej podczas rysowania. Jestem praworęczna, wiec prawą ręką szybko i sprawnie chwycę potrzebny mi ołówek lub kredkę.  Akurat jestem w trakcie rysowania kolejnego zlecenia - Calum Hood'a :3

A Wy jak pracujecie? :)

27 komentarzy:

  1. Masz bardzo korzystnie ustawione biurko, faktycznie jaśniutko:) i przybory leżą po wygodnej stronie, praktyczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilkakrotnie zmieniałam wystrój biurka i jego ułożenie. To jest chyba najlepsze :)

      Usuń
  2. Przyznam szczerze, że w tym momencie moje biurko jest całkowicie zawalone, aczkolwiek zazwyczaj staram się wszystko układać, ponieważ bałagan mnie drażni. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, moje też nie zawsze wygląda dobrze :D

      Usuń
  3. Całkiem podobnie, chociaż ja tam wolę mieć wszystko uporządkowane w szufladach, a porozrzucać dopiero w trakcie rysowania.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w szufladzie mam mnóstwo kabli, płyt, tableta i innych rzeczy. :)

      Usuń
  4. Oh, Twoje biurko wygląda schludnie. Ja jestem okropną bałaganiarą. Na biurku mam milion niepotrzebnych/potrzebnych rzeczy ;3
    pozdrawiam
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też moje biurko tak wyglądało. Ale po jakimś czasie zaczęło mnie to już drażnić.

      Usuń
  5. Bardzo ładnie i schludnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż chce sie chwycić za ołówek :)

      Usuń
  6. ładnie i czysto, jak to możliwe :D
    przeglądałam Twojego bloga, bardzo ładne rysunki, podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie masz tam troszke mało miejsca :( Ja mam zdecydowanie wieksze burko bo robie zdecydowanie wiecej bałaganu :D hahah

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam nie przeszkadza, jest w sam raz :)

      Usuń
  8. Gdy chodzę do szkoły, to mimo iż staram się, żeby wokół mnie był porządek, to na biurku zawsze po prawej stronie walają się książki i zeszyty, które przypominają mi o nieszczęsnych pracach domowych... Teraz gdy są wakacje biurko nie jest tak oblegane, na całe szczęscie... Zazwyczaj wszystkie przybory znajdują się u mnie na wyciągnięcie ręki ;)
    Pozdrawiam!
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tak jak u mnie. :D teraz wszystkie książki są pochowane. :)

      Usuń
  9. Puzelki z tygryskiem <3 Aż bym sobie coś poukładała. Fajnie urządzone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje oko najpierw przyciągneły blendery :D Chyba coś ze mną nie gra :P
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmmm żelki... pragnę żelków...
    masz bardzo czyste i schludne biurko. jak zaczynam rysować też tak mam, ale jak kończę... zostawmy tą kwestię w spokoju xD
    zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Gealach, zostałaś nominowana do LBA!!
    Więcej szczegółów tutaj:
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2016/07/pare-wyjasnien-lba.html
    xxxx
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz uporządkowane biurko o.O Moje wygląda jakby przeszło po nim tornado-zawsze xD
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze no używasz biurka;P Moje stoi bezczynnie i sie kurzy hah;P Ma być najwygodniej;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszy rzut oka wydaje się że panuje u ciebie artystyczny nieład ale przy przyjrzeniu się widac że wszystko ma swoje miejsce :)
    http://claudia665.blogspot.com
    ^^ wpadnij do mnie, przed chwilą tez dodałam posta z ta akcja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz tam czysto! Ja kawy nie lubię, zdecydowanie wolę herbatę. ♥ A tak btw nie przepadam za laptopami. :D

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...