piątek, 15 lipca 2016

Specjal - 10000 wyświetleń!



Długo zastanawiałam się, co by tu zrobić na 10000 wyświetleń. Pomyślałam, że zrobię coś innego i w dniu, gdy dobiję do tej liczby, podziękuję tym postem szczególnie czytelnikom. Dlatego poza małą statystyką znajdziecie w tym poście prezentację wszystkich Tycg, którzy mnie najbardziej wspierali.

W podzięce linki do waszych blogów widnieć będą także po prawej stronie, zatytułowane "Najlepsi z najlepszych". Robię to, bo jesteście naprawdę wspaniali. Bez Was w końcu nie miałabym tylu wyświetleń. :) Linki będą sobie tam widniały do kolejnego Specjala 20000. A potrwa to dosyć długo, wiec długo będzie trwała wasza 'reklama'.

Nie przedłużając, zaczynajmy. :)

Dosyć szybko to minęło, jeszcze nie tak dawno temu, na tym blogu panowała zupełna pustka. Miejsce to nie niosło w sobie żadnej perspektywy rozwoju. Początkowo blog nosił nazwę "Daleko mi do Anioła", był szary i brzydki. Nie było tu kompletnie nic. Po kilku miesiącach nastąpiła ta wielka zmiana. Minęło 9 miesięcy a blog liczy sobie 94 posty. 94 posty i 10000 wyświetleń. Jestem dumna, że mogę liczyć już sobie prawie 60 obserwatorów na bloggerze i ponad 20 w Google +. Nigdy nie spodziewałabym się takiego sukcesu, bo też nigdy nawet nie śniłam o czymś takim.

Ze statystyk:


Liczba komentarzy: 1419
Liczba wyświetleń w:
  • sierpniu 2015: 123
  • październik 2015: 13
  • listopad 2015: 22
  • grudzień 2015: 10
  • styczeń 2016: 27
  • luty 2016: 45
  • marzec 2016: 712
  • kwietniu 2016: 3331 (!!!)
  • maju 2016: 2445
  • czerwcu 2016: 1943

15 szczególnie wyróżnionych użytkowników:

Kolejność wynika z ilości dodanych komentarzy (tak, chciało mi się je liczyć xD). Wolałam być sprawiedliwa. Wasze blogi znajdą się na "triumfalnej liście" .
  1. Patrycja Gryszko
  2. Niko Lora
  3. Arek N
  4. Julka 
  5. Doris San 
  6. Kot Książkowy  
  7. Amy&Art 
  8. Sylwia Aga Matuszyk 
  9. Ada Coc 
  10. Aiko 
  11. Claudia665 
  12. Lazurkowa Sztuka 
  13. Weronika Kuzio 
  14. hairismylife 
  15. Nona Tavia  

Pragnę również podziękować: Saphira z kredkami, Daria Skiba, Jaga A, Życie pełne kolorów, Aleksis-Aliss, Aleksandra Kut, Raven Girl, Annabell di Angelo, Ari, Nelisek (udostępnij profil ;p), Patrycja, Amiluna ART, Karolajn, Klaudek884 oraz Ple.


Dziękuję także wszystkim obserwatorom, a w szczególności tym aktywnym.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłam, na pewno dodam Wasze blogi do obserwowanych oraz w Google +.
Wyżej wymienionym osobom tak naprawdę najwięcej zawdzięczam. Mam też nadzieję, że nikogo nie pominęłam na liście.

Mam nadzieję, ze kolejne dni przyniosą jeszcze więcej "atrakcji" a nasza blogowa współpraca będzie zmierzała w naprawdę dobrym kierunku. Ciesze się, że mogę z Wami tu być. Jesteście naprawdę SUUUPER!


32 komentarze:

  1. Gratulacje tylu wyświetleń!! Aż się ciepło na sercu robi jak ktoś najzwyczajniej w świecie podziękuje :D A my, czytelnicy, dziękujemy Ci, ze piszesz i pamiętasz o nas :D
    Pozdrowionka
    Saphira ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez czytelników blog tak naprawdę nie ma duszy :)

      Usuń
  2. GRATKI KOCHANA! <3 Ooo jesteśmy tu! :) Supcio ^^ Hehe. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej dużej liczby i dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło :D
    Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję takich statystyk! ja tu jestem od niedawna,ale chętnie zostanę.
    zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!! Twój blog się świetnie rozwinął:) Pamiętam jak sama świętowałam kiedyś blogową uroczystość, był to pierwszy rok. Nie mogę uwierzyć, że minęło już 5 lat od jego założenia;)
    Życzę ci jeszcze więcej osiągnięć:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz kupę lat już za sobą i idzie Ci coraz lepiej. Super, ze na niego trafiłam. :)

      Usuń
  6. hahahah wow! Jestem na pierwszym miejscu!! :O Dziekuję za to wyróżnienie, czuje się najbardziej aktywna heheh. Wchodze tu bo lubie to co tworzysz,cenie ludzi z Twoim talentem...ba nawet ich podziwiam! Twój blog to naprawdę szczera praca i ja to doceniam bo sama wiem ile znaczy napisac post tak aby ludzie chcieli go czytać! Twój blog jest świetny bo jest z pasji i wkładasz w to serce :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, doceniam to, że jesteś tak częstym gościem. Od naszej wspólnej obserwacji jeszcze nawet nie zauważyłam, aby był post, którego nie skomentowałaś. Nie mogłam tego nie docenić. :)

      Usuń
  7. Tak nie dawno znalazłam Twój blog a już jestem na liście? Miłe uczucie, nie spodziewałam się tego :D Czytelnicy - brace yourself - pokonam wasz rekord komentarzy ;ooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przebiłaś się przez pozostałych ;D Mimo tak krótkiego czasu. Ale to miłe :)

      Usuń
  8. Po pierwsze gratuluje;)
    Chcialo Ci sie to liczyc? Brawo heh. Dzieki za wyroznienie;) I liczymy kolejne 10tys

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś mnie naszło. Tak już jest jak deszcz pada non stop, ciemno w domu, na dworze i nie mam ochoty na nic. xD

      Usuń
  9. Gratuluję! Pierwsze 10000 to sukces - trzymaj tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Komentuję na Twoim blogu pierwszy raz, bo niedawno na niego trafiłam :) Wielkie gratulacje za takie wyniki w dosyć krótki czas. Na pewno kolejny specjal będzie niebawem :D Wow, rzeczywiście wzrost komentarzy w niektórych miesiącach jest ogromny. Od teraz mam zamiar czytać wszystkie Twoje posty :) Podoba mi się tutaj. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :) Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana gratuluję 10000 wyświetleń i tak wielkiego sukcesu w krótkim czasie ^^ Wierzę, że każdego dnia liczba Twoich czytelników, a także statystyk będzie pięła się w górę ♥ Masz niezwykły talent, który podziwiam od początku, gdy trafiłam na tą stronę ♥ Dziękuję za wyróżnienie ♥ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana,dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie.Twoje prace,są rewelacyjne,każda kolejna co raz,to lepsza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za drugie miejsce ❤
    Gratuluje 10tys. wyświetleń i 1419 komentarzy
    Na zawsze 😘 twoja Nikuś (od dzisiaj masz pozwolenie tak na mnie mówić, a wierz mi rzadko na to pozwalam 😘)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spodziewałam się, że wyląduję na tej liście ''najlepsi z najlepszych''. Aż mi się wstyd zrobiło, bo ostatnio nie zaglądałam do ciebie, a przynajmniej nie komentowałam. Życzę dalszych sukcesów kochana! ♥
    Ciepłe pozdrowienia.
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że przecież blogowanie nie jest więzieniem. Każdy ma tak napraawdę oprócz bloga jeszcze życie prywatne no i ja też nie mam często czasu na przeglądanie blogów. Ja i tak się cieszę z Twojje aktywności. :)

      Usuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...