środa, 13 lipca 2016

Challenge z Saphirą.

Niedawno miałam przyjemność skorzystać z propozycji do wyzwania. Polega ono na stworzeniu rysunku, ustalonego przez organizatora. Nominację otrzymałam od Saphiry z Z Kredkami przez Świat .

Tematem pracy miał być motyl kredkami. Rysowanie nie zajęło mi dużo czasu, bo tylko 2 godziny. Jakieś dwa miesiące temu zaczęłam nawet rysować tego motyla, ale wtedy stanęłam na jednym skrzydle i dalej go nie rysowałam. A nie wiem czemu, wydawał mi się jakoś za banalny. Korzystając z okazji - w końcu został skończony. A oto efekt:


Do narysowania użyłam samych kredek Bruynzeel. Praca wykonana w formacie mniejszym niż A4.
Widoczne z waszej perspektywy górne prawe skrzydło zostało narysowane dwa miesiące temu. Cała reszta dzisiaj. Różnica w górnych wynika z tego, że zwyczajnie nie pamiętałam, jakich użyłam kolorów do stworzenia takiego efektu.W każdym razie to dzisiejsze wydaje mi się ciut lepsze.

A Twoim zdaniem, które ze skrzydeł lepiej wygląda?

Oczywiście zapraszam wszystkich chętnych, nawet jeśli nie prowadzicie bloga o tematyce rysunkowym, o wykonanie swojego motyla. :)

Życzę Wam miłego dnia i być może uda mi się wstawić jeszcze dzisiaj notkę do kolejnego rozdziału. :)

15 komentarzy:

  1. Nawet z różnymi kolorami wygląda to ciekawie :D Po prawej jednak widać, że jakoś dokładniej stawiałaś kolory.
    Tylko jednego się przyczepie: na dole po lewej nie zarysowałaś skrzydła, dlatego wygląda troche jakby był włochaty ten motyl w tamtym miejscu :D Poza tym: cudnie. Tło też fajnie dobrane ;3

    http://alexis-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha faktycznie :D Futerko zapuścił.

      Usuń
  2. Boże jest jak realny przez moment naprawdę myślałam, że to jest zdj :O !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo... fajne takie rysunkowe wyzwanie! Motylek sliczny i bardzo ladnie dobrane kolory.

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że z chęcią wzięłam w tym udział. Naprawdę dobry pomysł :)

      Usuń
  4. Śliczny motylek, ale mnie się podoba bardziej to prawe skrzydło, ze względu na bardziej wyrazisty kształt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad prawym bardziej się starałam xD

      Usuń
  5. Świetny motyl, dla mnie dużej różnicy między skrzydłami nie ma, ja bym powiedziała, że światło pada po prostu z lewej strony :) O ile w naturze jakoś za motylami nie przepadam to rysować lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dobre rozwiązanie. Niech będzie taka wersja zdarzeń :)

      Usuń
  6. Super motyl! Jednak, to ty zaproponowałaś motyla, a ja się zgodziłam ;D Też pomyślałam, że światło po prostu tak padło zanim przeczytałam post xD Ja do tyego tematu podeszłam nieco inaczej :D Zapraszam jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć mojego motylka ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój jest równie świetny :) Fajne są takie wyzwania, bardzo mobilizują do tworzenia :)

      Usuń
  7. Brawo swietnie to wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylek pięknie wygląda *.* Aż nie potrafię się na niego napatrzyć *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...