piątek, 5 sierpnia 2016

Challenge z Olą.

Witajcie!

Nie tak dawno temu dostałam od Oli z bloga alexis-art.blogspot.com propozycję wyzwania rysunkowego. Polegało ono na tym, że ja wybieram zdjęcie do przerysowania dla niej a ona dla mnie.

Oczywiście się zgodziłam. Zdjęcie, widniejące po lewej stronie jest właśnie tym, które miałam narysować.

Pierwszą rzeczą, której nie mogłam przeoczyć, była fantastyczna jakość. Rysowało się naprawdę super i nawet po największym przybliżeniu nie było widać pikselozy. Za rysowanie zabrałam się dość późno, więc niestety nie mogłam pozwolić sobie na AŻ TAKĄ dokładność, choć bardzo chciałam i z pewnością wykonam rysunek ponownie za jakiś czas.

Jeśli jesteście ciekawi, co ja wybrałam dla Oli, zajrzyjcie koniecznie na jej bloga. ;)

A tu macie moją pracę:
 Osobiście uważam, że rysując ze zdjęć tak dobrej jakości, możemy naprawdę się sprawdzić i zobaczyć, gdzie wciąż jesteśmy słabi w rysowaniu. U mnie słabą stroną jest na pewno nieśmiałość w cieniowaniu. Wciąż jest ich jakby gdzieś za mało, przez co twarz wydaje mi się zbyt okrągła.

Nie przerysowuję nigdy co do włosa fryzury - to z pewnością też zauważyliście. Ale gdybym miała to robić, to rysowanie zajęłoby mi chyba całą wieczność.

Na rysunek poświęciłam 3 dni. Codziennie rysowałam około 4-5 godz. Więc wychodzi sporo, ale i tak wg mnie zbyt mało - bo chciałam zrobić to lepiej. xD Dzisiaj kończyłam szyję i dekolt, na szybkiego. Co o nim myślicie?

Muszę też przeprosić za słabą jakość zdjęcia, ale siostra pożyczyła ode mnie aparat na kolonię i musiałam zadowolić się telefonem :c. Gdy wróci, wstawię zdjęcie w lepszej jakości.

21 komentarzy:

  1. Waaaa, wiedziałam, że to zdjęcie Ci podpasuje. Racja, że cienie nieco nieśmiałe, ale i tak cudownie Ci to wyszło. Serio super, aż się uśmiechnęłam, jak tylko post wyskoczył na stronie :D Jestem dumna z wyboru zdjęcia :D
    Koniecznie! Ale to koniecznie narysuj to kiedyś jeszcze raz, może równo za rok? Tak rocznicowo? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Twoim rysunkiem miałam podobne odczucia :)
      Wyśmienity pomysł z rocznicą. Z pewnością tak zrobię. :)

      Usuń
  2. Pięknie Ci wyszło :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) bardzo realistyczne, nie bój się kontrastu, ale też bez przesady w drugą stronę więcej czerni dodałoby rysunkowi głębi :)
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba - jak zawsze :D Dobrze odwzorowałaś zdjęcie ^^ Nie wiem co mogę jeszcze napisać, bo nie znam się na tym :P Nie wytknę Ci żadnych błędów, bo nie jestem w stanie ich zauważyć :D Oby tak dalej! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło Ci idealnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rysunek!
    Naprawdę mi się podoba. Co do tego cieniowania to...
    (Przygotuj się na całkowicie nieprofesjonalną uwagę, z której będziesz mieć pewnie bekę, ponieważ piszę ci to osoba, która nie dorównuje ci do pięt talentem i umiejętnościami)
    To może być twój znak charakterystyczny. Wiesz co mam na myśli?
    Np. taki Picasso miał swój rozpoznawalny styl malowania. Może u ciebie to będą zaokrąglone twarze z delikatnym cieniem?
    Pozdrawiam
    Koteł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie chodziło o fotorealizm to mogłabym się zgodzić hehe Jednak mimo wszystko chyba nie chciałabym mieć opinii, w której to głowa wygląda jak piłka. :D

      Usuń
    2. Przepraszam, że tutaj, ale nie masz zakładki spam. Nie przeszkadza mi, że usuniesz ten komentarz :)
      Hej, hej
      właśnie reaktywowałam swojego bloga i serdecznie Cię na niego zapraszam :)
      Pozdrawiam
      Kot

      Usuń
    3. Z chęcią zajrzę, dziękuję za informację :)

      Usuń
    4. Arghh...
      Znowu Ci zaspamię..
      Zapraszam na nowy rozdział
      http://ostatniamysl.blogspot.com/2016/08/rozdzia-7.html
      Pozdraiam i przepraszam
      Koteł

      Usuń
  7. Ślicznie wyszło :) Rzeczywiście, gdzieniegdzie mogłoby być ciemniej, ale moim zdaniem nie odejmuje to uroku pracy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie odwzorowałaś to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca. Faktycznie ciut mało cienia, ale gdybyś nie pokazała oryginału w ogóle bym tego nie zauważyła ;)
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo tych cieni, super oddajesz proprocje i wyraz twarzy. Jest zdecydowanie podobna do dziewczyny na zdjęciu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny portret, szczególnie podoba mi się nos i usta. Co do cieni to zdecydowanie brakuje go z jej lewej strony, przez co twarz wydaje się szersza i trochę inna niż na zdjęciu. Nie myślałaś o tym by pogłębić cienie na tym rysunku zamiast rysować nowy? Proporcje i szczegóły wyszły ci bardzo ładnie, wystarczyłoby tylko pogłębić miększym ołówkiem cień i już:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, masz rację :) Mniej roboty będzie z poprawieniem. Bo proporcje są dobrze, tylko cienia za mało.

      Usuń
  12. Kurcze nie bylo mnie kilka dni a tu taka zmiana no niezle;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...