czwartek, 4 sierpnia 2016

KONKURS Projekt Wakacje!

Wraz z trzema innymi bloggerkami (Niką, Olą i Olą xD) 
zdecydowałyśmy się, na zorganizowanie konkursu.
Waszym zadanie to narysowanie własnego wyobrażenia wakacji.


Konkurs jest zorganizowany w ramach podziękowań za moje 10 tys wyświetleń 
oraz z okazji 1000 obserwatorów u Oli. :)

Prace, które przyjmujemy to te rysowane na kartkach, dowolną techniką, 
których zdjęcia przesyłać możecie na email: konkursy.blogowe@wp.pl

Warunki udziału w konkursie:
- Bycie publicznym obserwatorem blogów i polubienie fanpage'u: Pretty Girl i grlfashion
- Podpisanie pracy imieniem i nazwiskiem, nazwą, którą używasz na blogu (jeśli posiadasz)


1 miejsce: Nagłówek wykonany przez Natalię oraz dwie prace (ołówkiem, A4) 
ode mnie, jakie sobie zażyczycie. 
2 miejsce: Portret lub rysunek od Oli na A4.
3 miejsce: Rysunek od Niki.
Zostaną również wyróżnione trzy prace, które otrzymają dwie wlepki z logiem bloga, dwie bransoletki + niespodziankę. 
Konkurs trwa do 04.09.2016

8 komentarzy:

  1. Jeśli zdążę to chyba zrobię pracę, świetny konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja spróbuję swoich sil

    OdpowiedzUsuń
  3. Tzn, że bez polubienia nie można wziąć udziału w konkursie? A trzeba mieć facebooka żeby polubić? Ja nie mam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to tej zasady mogłoby nie być. Zresztą nikt nie będzie wstanie tego sprawdzić. Mimo wszystko zapraszam do udziału, mniejsza z tym like'owaniem. 😖

      Usuń
    2. Też nie mam facebooka xD
      I niezbyt ślicznie rysuję, ale co tam, mogę spróbować ;)
      Mam jeszcze głupie pytanie, czy praca może być na konturach TOP Model (żeby była jedna postać i do tego wakacyjne tło)? Domyślam się, że raczej nie, ale zaszkodzi zapytać...

      Usuń
    3. OK, pomyślę nad tym, może uda mi się coś stworzyć:)

      Usuń
    4. Kasiu, to już Twoja inwencja twórcza :)

      Usuń
  4. Nie mam talentu w tej kwestii. Ale fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...