piątek, 16 września 2016

33 # Arek

To już trzeci portret dla Wyróżnionych w poście specjalnym :)
Tym razem widzicie na nim Arka, autora rozwojowego bloga Szanuj Wspomnienia. Jest to jeden z moich ulubionych blogów i zawszę wyczekuję na nim nowych postów, które są bardzo motywujące i dodają siły do działania. :)

Zdjęcie miałam wybrać sobie sama, jedno (jakie widziałam w poście ze Snapami).
Mam nadzieję, że spodoba Ci się rysunek Arku ;]

W Twoich zdjęciach mało było takich zwykłych, ale to dobrze, bo pierwszy raz miałam okazję rysować twarz, która jest pełna emocji. :)




Widać wciąż sporo niedociągnięć i zdaję sobie z nich sprawę.  Tak naprawdę rysunek zajął mi tylko  2 dni. Niestety ten rok szkolny zniszczył moje życie osobiste i to z nie małym hukiem. Także siedzę całymi dniami zakopana po uszy w zeszytach. Nie jest  łatwo ale daje radę. :D
A jak u Was z nauką?
Żyjecie jeszcze wakacjami?

Kolejnymi rysunkami, które wykonam będzie nagroda za pierwsze miejsce w konkursie "Wyobrażenie Wakacji": 2 rysunki, które wygrała Kasia M :)
Gratuluję!

Po nich zabiorę się za pozostałe wyróżnienia. Dla Assymi i dla Klaudii.

31 komentarzy:

  1. Kurcze przyznam, ż wyszło Ci rewelacyjnie! Twoja praca prawie wgl nie różni się od zdjęcia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny portret, wygląda bardzo, bardzo dobrze. Jest schludny, podobieństwo zachowałaś i uzyskałaś świetny kontrast pomiędzy twarzą, a włosami i słuchawkami. Szkoda, tylko, że ucięłaś mu czubek głowy, a na dole jest pusta przestrzeń, ale wiem, jak trudno jest czasami zakomponować portret na kartce, zaczynamy rysować szkic i okazuje się, że postać się nie mieści na kartce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, szczególnie jak szkic wyszedł naprawdę dobrze i nie chce się go już poprawiać.

      Usuń
  3. Śliczny portret!! Miałaś trudny pierwowzór, a i tak dałaś radę! Brawka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta praca! Taka lekko komiksowa. :D A co do szkoły.... zdążyłam już złapać dwóję z matmy

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę podziwiam Cię za te portrety :) Ten praktycznie niczym nie różni się od zdjęcia, aczkolwiek są mikroskopijne niedociągnięcia. Jednak mimo wszystko wielkie WOW :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że się powtarzam, ale twoje rysunki są coraz lepsze! :D Jeszcze trochę i nie będę mogła odróżnić, któro jest zdjęciem, a któro rysunkiem. Jeśli chodzi o szkołę, to jestem aktualnie w drugiej klasie, a te są najgorsze. Sam nowy materiał, więc robię lekcje i uczę się od 17 do 23. Nie ma to jak 15 zadań z samej matematyki.
    Powodzenia w dalszej przygodzie z rysowaniem. ♥
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :D Mam nadzieję, że niedługo osiągnę taki efekt.
      Dziękuję.
      Matematyka jest misiowa xD

      Usuń
  7. :D Super zdjęcie, które Ci super wyszło. To musiało być naprawdę trudne zadanie. Podziwiam Cię ^^ Myślę, że Arek może być mega dumny. U mnie z nauką też ciężko. Po wakacjach nauczyciele kładą jeszcze większy nacisk :/ Coraz mniej czasu. No ale jakoś trzeba dawać radę :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak trudne to nie. Facetów akurat łatwiej jest mi rysować niż kobiety - to dlatego, że mają krótkie włosy :D

      Usuń
  8. Wyszło Ci zupełnie jak zdjęcie! :) Dobrze, że dostałas takie zlecenie, bo dzięki temu możesz się rozwijać ;) Aż wejdę sobie na bloga tego Arka, patrząc co napisałas, to tematyka wprost dla mnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ci się spodoba. :)
      Nie jestem u niego od początku, ale znam wszystkie jego posty. ^^

      Usuń
  9. Osobiście po tych dwóch jestem już wykończona. Nie żyję niczym.
    Kompozycja nie jest łatwa, z podobieństwem trafiasz, ale staraj się różnicować światłocień.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie odwzorowane słuchawki i proporcje. Uwielbiam twoje ołówkowe rysunki, zawsze są takie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne portrety na Twoim blogu :) Muszę Ci powiedzieć że masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe wchodze sobie a tu taka niespodzianka;)
    No no przystojniak haha;P Ale mam nochala heh
    Dzięki, świetnie Ci to wychodzi;)
    Miłe slowa;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ Pierwszy raz tak dobrze wyszedł mi nos. xD
      Ciesze się, że się podoba! :D

      Usuń
  13. Masz ogromny talent ;) Zazdroszcze, ja nawet kota nie potrafię namalowac;<
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny portret!

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...