czwartek, 29 września 2016

Przegąd rysownika - wrzesień 2016

Witajcie :)

Szybkim krokiem dotrwaliśmy już do końca września. Niektórzy dopiero teraz rozpoczęli studia, inni mają już za sobą miesiąc luzu lub przeciwnie - ciśnięcia - w szkole. Nie wspominając już o tych, którzy pracują. U mnie niestety jest życie na ciągłym stresie, gdy kończy się środa ja już boję się kolejnej. Tygodnie się zlewają i trudno znaleźć czas dla siebie - a gdy już się go znajdzie, pojawia się to cholerne poczucie winy, że może jednak o czymś ważnym zapomniałam. Strach w ostatnim roku, przed samymi zaliczeniami jest chyba najgorszy. Ale... oby do czerwca. :)

Mam nadzieję, że Wy nie macie tak ciężko i dajecie sobie radę spokojnie. W końcu mamy dopiero (już) początek października, więc wydawać się może, że w tym miesiącu nauczyciele jeszcze nie wchodzą nam na głowy.

Przepraszam za moją nieobecność na Waszych blogach. Niestety na razie wygląda to tak a nie inaczej, muszę przystopować na razie ze wszystkim a skupić się na nauce. Myślę, że w lipcu blog ruszy ponownie pełną parą a wpisów znów będzie więcej i mojej aktywności na Waszych blogach.

Wracając do tematu - nadeszła pora na galerię prac minionego miesiąca.
Od razu uprzedzam, że była bardzo uboga.
 Zapraszam do oglądania. :)

Ten rysunek wykonałam kredkami bambino i znajduje się na stronie tytułowej rysownika. 
Przez 2 tygodnie pobytu w internacie niestety tylko takie miałam pod ręką i większość prac z tego miesiąca jest rysowana właśnie nimi.


To taka nieudana próba, zaczełam kolorować, ale coś mi się odwidziało.
Również kredki bambino.

Ten także wciąż nie skończony. 
Zaczęłam rysować go w trakcie jazdy pociągiem, jednak miałam tam za mało czasu aby dokończyć,
 a później już o nim jakoś zapomniałam.

Ten jest świeżutki, bo rysowany w środę wieczorkiem, na wyczerpaniu psychicznym xD
Już teraz przywiozłam kredki akwarelowe oraz Bruynzeel więc mam większe pole do popisu. (Kredek bambino mam tylko 12 kolorów).
Ten rysunek wykonany był kredkami akwarelowymi na sucho.

Tutaj z kolei są dwie (nieudane) próby rysowania łuczniczki dla Kasi. 
Ta po lewej byłaby jeszcze spoko, gdyby nie to, że niepotrzebnie użyłam cienkopisu.
Z daleka nie wygląda źle, ale już z bliska... 
Nie podobało mi się po prostu. Tym bardziej, że jeszcze wtedy używałam tylko kredek bambino (a w zestawie mam odcień brązu, którego nie znoszę). Lecz (i tu pytanie do Kasi) jeśli podoba Ci się ta wersja, to również mogę ją skończyć i wysłać razem z poprzednią. :) Daj tylko znać w komentarzu.

 Tutaj też bambino, testowałam wtedy kredki i próbowałam na brudno narysować twarz tej łuczniczki. Nie wyszło xD

No i nadszedł czas na roślinki  :)
Mam taki przedmiot jak "Farmakognozja" - nauka właśnie o roślinach.
A ja bardzo lubię dbać o zeszyty i estetycznie je prowadzić. Rysuneczki podglądowe, takie na 5 - 10 minut - zawsze lepiej to wygląda i jakoś przyjemniej się to czyta. 
Wszystkie oprócz ostatniej zostały rysowane kredkami bambino. Ostatnie to kredki akwarelowe.





Nie wiem jak będzie w październiku, ale myślę że trochę podobnie. Chociaż teraz mam rysownik, który mogę zabrać dosłownie wszędzie i to (tak myślę) sprawi, że tych rysunków będzie więcej. :)

A póki co żegnam się z Wami. :)

34 komentarze:

  1. Śliczne to za słabe określenie dla Twoich prac!!! Są po prostu niesamowite<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwsza praca, ostatni portret (ten najnowszy) i roślinki, szczególnie te pokolorowane kredkami akwarelowymi:) Fajnie, że kolorujesz, na prawdę dobrze ci to wychodzi. Życzę ci mniej stresu i więcej czasu dla siebie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomału, pomału i się wprawię jeszcze bardziej. :) Myślę, że z czasem będzie jeszcze lepiej.

      Usuń
  3. Wszystkie super prace, ale najbardziej wpadł mi do gustu pierwszy portret i roślinki. Na pewno milej będzie Ci się uczyć z takiego zeszytu ^^ Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej milej, jak pomyślę, że baba od tego przedmiotu jest okropna. :D

      Usuń
  4. Mój ulubiony post :D Jeżeli chodzi o mnie to w szkole cisną od samego początku... Nie wiem czy Ci nauczyciele zmówili się po wakacjach, ale jedno jest pewne - zbytniego luzu nie mamy. No ale zawsze mogło być gorzej :D Jakoś się daje rade, tylko najgorsza jest rutyna i właśnie brak czasu na wszystko. W pierwszym moją uwagę przykuły oczy ♥ Super są. Ooo to trzeba potrójnie docenić Twoją pracę nad rysunkiem dla Kasi :D Fajnie, że pokazałaś nam to, bo udowodniłaś, że nie zawsze jest tak "kolorowo" i bardziej doświadczonym również często coś nie wychodzi. Ważne, żeby się nie poddać ^^ Roślinki wyglądają...uroczo? Chyba mogę tak powiedzieć :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że lubisz tego typu posty. Przynajmniej wiem, że to był dobry krok na blogu. :)
      Więc mamy podobnie w szkole. Teraz oby do świat.
      U mnie rzadko coś wychodzi za pierwszym razem. :) Chyba muszę częściej wstawiać moje "próby" szkiców hehe.

      Usuń
  5. Sliczne prace, najbaardziej podobają mi się roślinki. Mam nadzieję że w przyszłym miesiącu będzie więcej prac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wszystko i tak szalenie tu podoba :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm troszke inne prace, inny typ;) Ale ladne;) Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zmieniam kierunek na razie, póki co. :D

      Usuń
  8. Jeju, aż mi się przypomniały moje początki z rysowaniem. :D Najbardziej podobają mi się rośliny. ♥
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rysunki. Najbardziej podobają mi się roślinki :D Rozumiem cię doskonale, masakryczny czas, a właściwie to jego brak :/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja lubię tą łuczniczkę po lewej, z tym cienkopisem, bo nadaje fajnej głębi! Co do roślinek, chętnie patrzę na liście. Na wszystko, co jest zielone. Lubię zielony.
    Co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farmację. Ale to nie studia a studium, będę technikiem. :)

      Usuń
  11. Wszystkie prace są genialne, jednak tym razem moje serduszko leci do roślinek, które ewidentnie są genialnie genialne ♥

    Ślę buziaczki i zapraszam do mnie ~Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Podaj Dalej Challenge ;*
    http://zwyklekreskinapapierze.blogspot.com/2016/10/podaj-dalej-challenge.html
    Powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w dalszym rysowaniu:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że w tym miesiącu przeważyły portrety ;) Najmocniej przykuły moją uwagę te roslinki :) Uwielbiam motywy roslinne, a te mnie wprost urzekły swoją prostotą i niby na szybko, ale dokładnym wykonaniem ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko było "na szybko" hehe. Inaczej na razie nie mogę. :P

      Usuń
  15. Śliczne rysunki. Roślinki bardzo mi się podobają . Jesteś studentką? A jeśli tak to na jakim kierunku ?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...