poniedziałek, 3 października 2016

Podaj Dalej Challenge

Zostałam nominowana przez Werczii z bloga https://zwyklekreskinapapierze.blogspot.com do wykonania własnej wersji jej OC (narysowanej postaci), zgodnie z przyjętymi przez autorkę cechami.

Miała być to:
Wysoka, szczupła dziewczyna o jasnych, kręconych blond włosach. Ma bardzo jasną karnację i brązowe oczy. Jest ubrana w czerń, posiada również broń. - Wojowniczka cienia.

Oto mój rysunek :)



Teraz czas na moją OC:

Opis: Dziecię Światła jest elfką. Ma złote włosy, otoczona jest przez blask. Jest strażniczą i dzierży w dłoni złotą włócznię i kulę najczystszego światła. Suknia w takim samym kolorze jak jej oczy przypomina sobą najczystsze niebo.

Trochę tak patetycznie, ale myślę, że stworzycie coś wspaniałego :)
Chciałabym zobaczyć tą postać wykonane ręką:

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne postacie i fajnie, że takie kontrastowe:) Dzięki za nominacje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie :D
      Nawet nie zwróciłam uwagi.
      Jakoś tak się złożyło hehe

      Usuń
  2. Nominacja do LBA leci właśnie w Twoją stronę :)
    Zapraszam po odbiór pytań :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/10/lba-liebster-blog-award-czyli-ancuszek.html
    Pozdrawiam - MG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Szybko i naprawdę świetnie sobie poradziłaś ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym od razu się do tego nie zabrała to chyba nie znalazłabym później na to czasu ;)

      Usuń
  4. No bardzo fajnie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wojowniczka cienia jest rewelacyjna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę u niej twarz skopałam :D
      Dlatego jest zakryta chustką heh

      Usuń
  6. Super sobie poradziłaś :) Dzięki za nominację, choć nie wiem kiedy się ona pojawi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszytsko czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  7. O matulu. Ten moment, gdy w twojej głowie pojawia się gotowa praca, chociaż jeszcze nie istnieje. :D Muszę się sprężyć z tą moją Sakurą w końcu. Świetnie sobie poradziłaś. ^^ A, dzięki za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona rysunki bardzo ładne. Świetnie wywiazalas sie z wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła ta Twoja OC. Ciekawe mają pozy, choć mogłaś trochę popracowac nad dłońmi (chodzi i palce xD) Pozdrawiam! ♥
    dziewczynkazkijembaseballowym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię za to, że zarówno odwzorowujesz twarze ze zdjęć, jak i masz własny styl, którego się trzymasz przy rysowaniu z wyobraźni ;)
    Sama rysuję (jakby Cię to interesowało, to zapraszam
    tutaj ) ale mam duże problemy z własnym stylem.

    Obydwa powyższe rysunki bardzo mi się podobają. Ten górny nieco bardziej, ale to raczej indywidualna kwestia, ponieważ oba są równo dobre. Jedyne, co średnio mi się podoba, to dłoń na drugim rysunku ;> Trochę jakby była,ale jednak jej nie było. Przydałoby się nieco zaznaczyć palce.

    Pozdrawiam bardzo gorąco i życzę dużo inspiracji ;),
    Poss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe wiem, nawet nie próbowałam bawić się z tą dłonią, wyglądałaby bardziej paskudnie niż teraz.
      Słaba jeszcze jestem w takich rysunkach, ale pomału, pomału.
      Z chęcią wpadnę :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy challenge :) A rysunki swietne ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...