piątek, 4 listopada 2016

| Liebster Blog Award |



Cześć Wam :)

Nie mam pojęcia, które to już z kolei nominacje. Wiem tylko, że nazbierało się ich aż 6 od końca wakacji. Pomyślałam, że wpis będzie zbiorowy, dlatego też nie przeraźcie się liczbą pytań.
Większość z nominujących, może już nawet nie pamiętać o tym, że byłam nominowana. :D No ale nic dziwnego. 
Myślę, że nie ma co z wyjaśnianiem reguł. Wszyscy wiecie o co chodzi. Jednak ja odpuszczę sobie z kolejnymi nominacjami.


 1. Czy masz w swoim pokoju obrazy, zdjęcia? Jeśli tak, opisz je.
Na ścianie mam jedynie pamiątkę z I Komunii Świętej. Jeśli nie liczyć mojej wielkiej tablicy z rysunkami, jest to jedyny obrazek naścienny. Na półkach mam jeszcze swoje zdjęcia z dzieciństwa.

2. Ile razy dziennie czeszesz włosy?
Przed kąpielą, po umyciu włosów i czasem rano, gdy zdecyduje się je już jakoś ułożyć.

3. Jaką religię wyznajesz?
Żadnej. Ale ateistą też nie jestem. To skomplikowane. 

4. Czy ciebie i twoją przyjaciółkę łączą podobieństwa, czy też przeciwieństwa?
Podobieństwa. Podobieństwo światopoglądu, przeżyć i stosunku do innych.

5. Lubisz ludzi?
Są nawet spoko. :)

6. Co zwykle jesz na śniadanie?
Dwie kromki chleba z tym, co akurat podadzą na stołówce w internacie. :D  Na wiecej nie mam ochoty, bo nie przepadam jeść tak wcześnie rano. 

7. Ulubione skarpetki?
Stopki, ciemne, bez żadnych wzorków. 


8. Masz wadę wzroku? Jaką?
Tak, astygmatyzm. Dość sporo, ale nie pamiętam ile.

9. Ulubiona herbata?
Yerba Mate. 


10. Cecha ludzka, której nie znosisz?
Hipokryzja.


11. Ulubione zwierzę?
Wszystkie są kochane.


1. Od jak dawna piszesz?
Odkąd pamiętam. :)

2. Dlaczego masz akurat taki nick?
Bo kocham Irlandię. Słowo Gealach pochodzi z języka irlandzkiego. Ciekawi sprawdzą co znaczy ;)


3. Kto z twojego otoczenia wie o tym, że prowadzisz bloga?
Sporo ludzi.

4. Jak dużo książek czytasz w ciągu miesiąca?
Ostatnio więcej niż zwykle - bo aż dwie na miesiąc a nie zero - jak to bywało kiedyś. :D

5. W którym byłbyś dystrykcie (Igrzyska Śmierci), domu (Harry Potter), domku w Obozie Herosów (Percy Jackson), rodzie (Pieśń Lodu i Ognia)? Dlaczego?
Z w/w czytałam tylko Harrego Pottera. Igrzyska Śmierci słabo pamiętam z filmu. Poszłabył do Gryfindoru. Myślę, że byłby najodpowiedniejszy.

6. Która z mitologi jest twoją ulubioną? Dlaczego?
Nie mam ulubionej. Nie przepadam za mitologiami.

7. Do którego świata książkowego/filmowego na pewno byś się NIE chciał przenieść? Dlaczego?
Do Rzymu z ksiązki Quo Vadis. Wciąż mam widok tych ludzi przed oczyma. Ani do żadnego świada, gdzie ginęli niewinni ludzie. Czyli do większości. xD

8. Wymień swoje ulubione książkowe/filmowe postaci.
Nie mam, za dużo tego oglądałam by spamiętać. 

9. A teraz ulubione pary.
Powtórka. ;D

10. Ile znasz języków?
Polski, migowy, trochę niemiecki i trochę angielski. :D

11. Gdybyś mógł, to którą fikcyjną postać byś ocalił od śmierci? Dlaczego?
Syriusza Blacka. Zawsze było mi go szkoda.



 1. Jakie masz postanowienie na ten miesiąc?
Przeżyć. 

2. Jaki masz sposób na spędzanie szarych, deszczowych, jesiennych dni?
Nauka, praca.

3. Jakich kolorów masz w szafie najwięcej?
Biel, krem, brąz, czerń.

4. Kto jest Twoim autorytetem?
B. R. (znajomy) :)

5. Czasopismo vs. książka i dlaczego?
W sumie są mniej więcej na równi, ponieważ zarówno czasopisma jak i książki, które czytam są bardzo treściwe. W czasopismach mogę iść razem z czasem, dowiadywać się nowego a ksiażki są czymś stałym i niezmiennym - choć jest tam więcej. Czytam naukowe książki i czasopisma, dlatego tak ma sie sprawa.

6. Kto wspiera Cię przy prowadzeniu bloga, a kto wręcz Ci to odradza?
Nikt nie wspiera, nikt nie odradza. Sama się w to bawie i nikt mi w tym nie przeszkadza. 

7. Kiedy ostatnio byłaś w kinie, na jakim filmie i co możesz na o nim opowiedzieć?
Nie pamietam xD

8. Dlaczego jesteś blogger'ką?
Nudziło mi się.

9. Sklep stacjonarny vs. internetowy i dlaczego?
Stacjonarny, jednak lepiej jest sprawdzić towar. 

10. Jaki jest Twój ulubiony styl wystroju wnętrz? :)
Skandynawski.



1. Skąd czerpiesz inspirację na nowe posty na blogu?
Z tego, co narysuję. :P

2. Czy masz jakieś zwierzęta?
Dwa koty i psa.



3. Czy jesteś podatna na sugestie?
Tak, ale nie wiem w jakim stopniu.

4. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
Tak, selektywnie. ;)

5. Najdziwniejsza rzecz, jaką masz w swoim domu, to...?
Rama od drzwi przywiercona do ściany w poprzek. Niestety nie mam zdjęcia. ;) Wewnątrz niej zawieszam niektóre swoje prace.

6. Kolekcjonujesz coś?
Sny.

7. Co jest twoją największą pasją?
Największą samorealizacja. (Wchodzi w to wszystko to, co w siebie "inwestuję"). W sensie, że lubię się rozwijać i to moja pasja - rozwój osobisty. 


8. Jesteś osobą, którą zwykle ktoś ratuje od kłopotów, czy osobą, która ratuje innych przed kłopotami?
Ciężko powiedzieć. Mniej więcej idą na równi.

9. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak.

10. Za czym/kim teraz najbardziej tęsknisz?
Za wakacjami.


11. Jak sądzisz, czy w baśniach, mitach itp. kryje się ziarnko prawdy?
Musiało. Chociażby to ziarnko prawdy miałoby być tylko inspiracją do jej stworzenia. Wiele baśni zostało stworzonych przez jakaś plotkę a wiadomo czym są plotki. Ktoś coś usłyszał, dopowiedział swoją wersję. Ale tak czy siak, pewne ziarnko jest faktem. 


1. kiedy odkryłaś swoją pasję i w jakich okolicznościach?
Niedawno, gdy poczułam, że bardzo wiele zależy tak naprawdę tylko ode mnie. 

2. masz/miałeś zwierzaka?
Tak, mam. 

3. czy dobrze się uczysz?
W miarę. Zdaję. :)

4.  czego słuchasz najchętniej i dlaczego to acdc? (nie to o to taki żart XD)
Ostatnio wszystkiego, co wpadnie w ucho. Zwykle są to skoczne, wesołe zagraniczne utwory.

5. o jakiej tematyce blogi czytasz najchętniej?
Artystyczne, lifestylowe, poradnikowe.

6. czemu założyłaś/łeś bloga?
Nie miałam co robić z czasem.

7. z kogo bierzesz inspirację, przykład do naśladowania?
Najbardziej z B.R.

8. top 3 filmy na wakacje
Obecność 2
Nienarodzony
Iluzja 2



9. ulubiona gra
Final Fantasy

10. lubisz pokemony?
Nie specjalnie.

11. lubisz flamenco? XD
Czemu nie. :D


 1. Byłaś kiedykolwiek zauroczona?
Tak 

2. Wymień swoich ulubionych pisarzy. Ilość nieograniczona!
Murphy, King, Nora Roberts, 

3. A co z ulubionymi książkami?
Nie mam. 

4. Jaka była najtrudniejsza decyzja twojego życia?
Czy utrzymywać znajomość z pewną osobą, pomimo tego, że mnie oszukała. 

5. Jak się zachowujesz, gdy jesteś zdenerwowana/zestresowana?
Śmieje się.

6. Czy w twojej rodzinie jest taka historia, którą opowiada się z pokolenia na pokolenie? Jeśli tak, opowiedz o niej.
Raczej nie...

7.  Twoja największa wada?
Słaba samodyscyplina, szybko się wypalam.

8. A największa zaleta?
Ambicje. 

9. Jesteś optymistką, pesymistką, realistką, marzycielką, czy raczej idealistką?
Jestem niepoprawną idealistką, wieczną marzycielką która częsciej optymistycznie patrzy w przyszłość. Często odzywa się we mnie realizm i często wszytsko psuje. (czyt. kobieta)


10. Jakie cechy, fizyczne i psychiczne, odziedziczyłaś po rodzicach?
Za dużo by gadać. :D W skrócie po tacie jestem trochę leń a po mamie mam wieczne poczucie obowiązku wobec wszystkiego. I to się tak przeplata. = Wiem, że muszę ale mi się nie chce.

11. Jak wyglądałby twój perfekcyjny dzień?
Wstaję rano wypoczęta, robię wszystko co chcę i co potrzebuję zrobić, by położyć się spać z myślą, że nie muszę się martwić o jutro, że zrobiłam coś, co sprawiło, że "urosłam" w swoich oczach, że tego dnia nie zmarnowałam na bezczynność.

17 komentarzy:

  1. Przebrnęłam! Kolejne LBA. Nie mogę powiedzieć, że było coś szałowego -post jak post- ale podobało mi się, że wstawiłaś obrazki. (To nie miał być hejt, ani coś podobnego, po prostu LBA już się trochę wypaliło :/)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ci sie tego nazbieralo no;d ładnie heeh. Ciekawe odpwowiedzi;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, dużo tego. :D Btw, gealach to księżyc, prawda? Ciekawe odpowiedzi, to z tą kobietą mnie rozwaliło. xd
    Pozdrawiam. <3
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow dużo Ci się tego nazbierało :D Masz super zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, fajnie że odpowiedziałaś na te pytania mimo tak wielu nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych nominacji. Pytania otrzymałaś fajne :) Ostatnie pytanie to tak samo by wyglądał mój dzień idealny. Niestety większość dni bardzo odbiega właśnie od takiego jaki chciałabym, żeby był.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za ludźmi :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam, czytam i takie: "Już koniec?" :D Serio szybko się czytało ;) Fajnie dowiedzieć się czegos nowego. Zazdroszczę zwierzaków ♡ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji! Muszę przyznać, że znasz sporo języków. Słodki psiak *.* Chciałam Cię również poinformować, że wygrałaś wlepki+niespodziankę na moim blogu. W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha też uwielbiam stopki najlepsze czarne i szare xD

    Zapraszam na post o nowym elekcie Trumpie
    http://sakuranokii.blogspot.com/2016/11/donald-trump-prezydentem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego, ale dzięki temu post jest ciekawszy!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post, można było się wiele od ciebie dowiedzieć :)
    my-little-art-an-me.blogspot.com. - będę ci naprawdę wdzięczna jak zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. based cleaners can damage your skin as they smooth, and the organic versions may have the alternative effect and actually http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej hej! :D
    Zapraszam cię serdecznie do mnie na nowego posta:
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2017/01/one-shot-na-zyczenie-2.html
    No i wszystkim szczęśliwego Nowego Roku życzę ;).
    Xoxo
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłeś :)
Mam nadzieję, że pozostawisz swoją wizytówkę - z chęcią przeglądam wszystkie blogi, jeśli tylko pozwala mi na to czas.

Wszelkie obraźliwe, wulgarne komentarze i zawierające masowy spam będą usuwane.
"Dar mowy dany jest każdemu, nielicznym Duch Mądrości"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...